/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stelnummeret på en jog (come on)
Fra : zajko
Vist : 288 gange
20 point
Dato : 01-05-03 20:27

Hey mate's..... Jeg står og ska ud og købe en brugt jog, men da jeg nødigt vil købe en stjålet jog vil jeg gerne lige ku tjekke stelnummeret. Problemet er bare, at jeg ikke ved hvor det sidder henne!! Nogen der ka hjælpe!??

Kommentar
Fra : Daniel_Bilstrup

Dato : 02-05-03 09:57

Jeg skulle mene at det sidder på kronrøret (lige foran benene) og at der er et lille stykke plastik du kan tage af så du kan se det.

Kommentar
Fra : 00_winther_0o

Dato : 04-05-03 13:58

Det er rigtigt som Daniel siger...det sidder bag en lille plastik dims...den skal du bare tage af med en skruetrækker... så kan du se det med det samme...held og lykke med det!!

Kommentar
Fra : 00_winther_0o

Dato : 04-05-03 13:58

Det er rigtigt som Daniel siger...det sidder bag en lille plastik dims...den skal du bare tage af med en skruetrækker... så kan du se det med det samme...held og lykke med det!!