/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton spøger.
Fra : ebg_888
Vist : 576 gange
200 point
Dato : 30-04-10 21:21

Jeg har i nogle år brugt BullGuard til at sikre min computer.

Tidligere brugte jeg Norton, men fik den slettet omhyggeligt, da jeg indstallerede BG.

Troede jeg - for nu finder jeg pludselig Norton Securuty Scan i fuld gang med at scanne min computer.

Hvordan er den mon sluppet ind?
Kan den overhovedet forliges med BullGuard?

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 210 point
Dato : 30-04-10 21:30

Norton security scan er en gratis scanner der kan være kommet flere steder fra, der er en del software der giver dig muligheden for at scanne din computer med den scanner.
du skal tænke på norton security scan som en online scanner, der er ingen problemer i forhold til din installere bullguard

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 30-04-10 21:42

Citat
Troede jeg - for nu finder jeg pludselig Norton Securuty Scan i fuld gang med at scanne min computer

Sikkert fordi den IKKE blev færdig første gang.

Og fordi du SIKKERT ikke har en FIREWALL der kan lukke den UDE IGEN.

SLET dine TEMP filer = DISK_OPRYDNING

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-04-10 21:49

køb en MAC, læn dig tilbage og dine problemer er til at overse

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-05-10 11:04
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-05-10 13:23

godt forsøg stouenberg men det er jo norton security scan der er tale om og ikke et fuldblods antivirusprogram.

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 01-05-10 20:54

Tak for svaret EXTERMINATOR.