/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan jeg skifter fra IE til Firefox
Fra : jansler
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 29-04-10 11:31

Hej Kandu

Jeg vil skifte fra IE til Firefox, men er usikker på hvordan jeg gør.

Skal jeg først slette IE eller kan jeg 'bare' hente Firefox og så bruge den. Eller hvordan gør jeg?

På forhånd tak.

De bedste hilsner
Jansler

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 29-04-10 11:48

Ja du kan nemt skifte, du skal ikke afinstallere Internet Explorer, når du installerer Firefoc spørger den om den skal være standard browser, hvis du siger ja til det så er det Firefox som åbner når du klikker på link og andet:
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-04-10 11:50

Du installerer bare Firefox og vælger den som standardbrowser når der spørges.

IE kan ikke afinstalleres.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-10 12:08

Citat
IE kan ikke afinstalleres.

Det kommer da an på om vi snakker Win7

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-04-10 13:38

Citat
IE kan ikke afinstalleres.

Det er da i hvert fald heller ikke klogt at gøre det, der er visse banker der ikke godtager Firefox i deres netbanksystem...

Kommentar
Fra : grow

Dato : 29-04-10 18:25

Jeg mener heller ikke at Windows update godkender andet end IE ?

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 29-04-10 18:28

Tak for svaret o.v.n..

Det virker perfekt. - Tak for hjælpen

God weekend.

De bedste hilsner
Jansler