/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Hvordan opdatere jeg Open Office 2.3
Fra : kanusti
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 27-04-10 20:11

Hejsa.
Jeg har en minipc Acer, med Linux. Syntes både Linux og Open Office er genialt.. Men problemet er at Jeg ikke ved hvordan man opdaterer Open office, så jeg kan komme til at åbne docx dokumenter.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-04-10 20:20

prøv: sudo apt-get update && apt-get upgrade

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-10 01:25

Opdateing af Open Office og andre programmer kommer sammen med opdateringer til systemet, din computer søger sikkert efter opdateringer daglig eller prøv som EXTERMINATOR skriver,

Hvilken Linux har du på din computer? Er det Linpus Lite så prøv at læse her:
http://macles.blogspot.com/2008/10/installing-openoffice-30-on-acer-aspire.html
det er lidt besværlig ikke at kunne vente indtil Linux synes det er tiden for en nyere Open Office, men ikke umulig, bare gør som der står på siden
Alternativt kan du omdanne docx til doc på nettet, det gør jeg og det er helt gratis:
http://www.docx2doc.com/convert/docx-to-doc
husk at flytte markering til Prompt to save or open file hvis du vil have doc filen hjem på computeren

Godkendelse af svar
Fra : kanusti

Dato : 30-04-10 17:34

Tak for svaret o.v.n.. Det var lige til at gå til... Og det virker.. Så det er helt fantastisk..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-10 20:07

Tak - godt du fik løst problemet med docx