/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dele til Puch Monza Juvel
Fra : puch3gmaster
Vist : 2290 gange
235 point
Dato : 01-05-03 14:47

Er der nogle der ligger inde med flg. dele til Puch Monza og gerne vil sælge?

Delene skal være i god stand, dvs ingen huller eller revner i sædet, ingen huller revner, eller større ridser i kåben ingen knækkede dimser på ankerpladen pyntelisterne skal være intakte og Krom/jern dele må ikke have andet end overflade rust som kan fjernes forholdsvis nemt.

Originale bagstøddæmpere (Ikke cross-pis fra Thansen)

Ankerplade, foran, til Stjernefælge uden skivebremse. Ankerpladen er med tilslutning for både forbremse og speedodrev på samme side af fælget.

Det Originale sæde til Juvelen (Ikke twin-sadel fra Yamaha som man kan få hvor der står puch,kreidler,yamaha og så videre på) Kig i jeres Thansen katalog og i vil se hvilket sæde jeg mener, gider bare ikke at give 600 kr for det.

Den Originale Bagagebærer: Den kan også fås i Thansen men.... igen 450 kr for en bagagebærer.... no way.

Pyntelisterne som sidder under sædet originalt. Er der nogle der har dem liggende?

Den Originale Puch Monza Omdrejningstæller. (Pas på selvom i har haft en Monza og har en omdrejningstæller endnu, den kan sagtens være fra en Kreidler) Kreidlerens Speedo og Omdrejningstæller passer nemlig lige over på.

Motorbøjler, er der nogen der har den liggende?

Så er der selvfølgelig kvart-kåben! Den vil jeg meget gerne have fat i!

Hvis i er i tvivl om hvilke dele jeg mener kan i se dem alle (undt. ankerpladen) på

www.angelfire.com/retro/puchjournalen/denmark/indexdanmark.html

Det er et billede af en 100% Original Monza Juvel, 4 gear.

Den fedeste kværn.

Er der foresten nogen der ved hvad farvens navn er eller farvekoden på den eller nogen der ved hvor man kan få oplyst hvad den hedder eller noget? Farven kan bedst ses på det billede der helt i bunden af den ovenstående hjemmeside.

PS. Prisen skal være nogenlunde fornuftig men den kan vi vel altid aftale

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 09:47
Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 07-05-03 11:45

Mange tak for det 3773, men der var desværre ikke lige det jeg skulle bruge..... :(

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 15-05-03 12:29

Gå ind på www.scooter-forum.dk og http://forum.mopedgallery.com og opret en "købes" emne, der er mange mennesker med puch monzaer derinde....

et forsøg værd !

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 15-05-03 14:34

bordeauxrød!!!!!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 16-05-03 22:47

he vi ha po id ok se im så go

mv ni

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 17-05-03 13:40

har han drukket????

Kommentar
Fra : Jackel

Dato : 26-06-03 00:56

tjaa jeg har sådan en halvkåbe :=)

J@ckel.dk

Kommentar
Fra : maxien

Dato : 28-07-03 02:21

briliantrød

Kommentar
Fra : maxien

Dato : 28-07-03 20:57

hey puch3gmaster er du aldrig på nettet mere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 13:12

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.