/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Sorthovedet dværgpapagøje
Fra : Fynboerne
Vist : 847 gange
100 point
Dato : 23-04-10 16:15

Hvad kan parres sammen med en sorthovedet dværpapagøje, da jeg har svært ved at finde en mage af samme type til den dame jeg har. Jeg vil så gerne have unger på en dværgpapagøje.

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 110 point
Dato : 23-04-10 16:57

Arter fra Agapornis familien, men som udgangspunkt skal man ikke blande arterne, det er heller ikke velset at lave bastarder.

http://www.fugleforum.dk/forum/index.php?autocom=ibwiki&cmd=article&id=44

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 25-04-10 08:58

Tak for svaret Christa.N.
Tak for oplysningen. Jeg kan godt se, at det er skidt at lave bastarder. Jeg må vente til jeg får en af samme slægt.