/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Påske nu?
Fra : Sønder
Vist : 860 gange
50 point
Dato : 22-04-10 17:11

Har I hørt, at på Island fejrer de Skærtorsdag i dag?

-Jo, for i går holdt de aske-onsdag
Har I flere gode aske-vitser? (ikke den om bamse og kylling, vel?)

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 22-04-10 17:38

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-04-10 17:39

- Ragnhildur, som dyrker hamp ved Reykjavik kalder de nu Askepot.

flere her http://jp.dk/indland/trafik/article2046464.ece

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-04-10 17:39

- læste denne:

Hey Iceland, we asked for "Cash"!!! NOT "ash"...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-04-10 17:45

EJJJ altså hvor er i ikke søde ... de stakler deroppe.

Godt JEG ikke skal gøre rent siger jeg bare.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-04-10 18:10

Far og søn står og kigger op på vulkanen, da sønnen spørger:
- Far, hvad er det, som kommer ud af vulkanen?
- Det såmænd bare asken fra de islandske penge, som er ved at futte af.
.
Hvorfor kom Bamse og Kylling for sent til dronningens 70 års fødselsdag?
Aske stoppede dem i lufthavnen.

Hvad var den islandske økonomis sidste ønske?
- Spred min aske udover Europa!

Først går Island konkurs.
Nu prøver de at brænde øen af.
- Hvem sagde forsikringssvindel?

Alle tror, at askeskyen kommer fra en vulkan på Island. Forkert!... I virkeligheden er der blot tale om udluftning i rygeværelset oven på Dronning Margrethes fødselsdag…

Har du hørt de er ved at indspille en ny film på Island. Hvilken?Askepot!

Oh island oh island, under denne askesky, ligger du godt i skattely.

Hvad hedder hovedstaden på Island? "Røgkjavik"

Far og søn står og kigger op på vulkanen, da sønnen spørger:
- Far, hvad er det, som kommer ud af vulkanen?
- Det såmænd bare asken fra de islandske penge, som er ved at futte af.
.
Hvorfor kom Bamse og Kylling for sent til dronningens 70 års fødselsdag?
Aske stoppede dem i lufthavnen.

Hvad var den islandske økonomis sidste ønske?
- Spred min aske udover Europa!

Først går Island konkurs.
Nu prøver de at brænde øen af.
- Hvem sagde forsikringssvindel?

Alle tror, at askeskyen kommer fra en vulkan på Island. Forkert!... I virkeligheden er der blot tale om udl

Tag til Island, ferie du bare ikke vil hjem fra…..
Island, vi vil så gerne have du blive i seks uger.

Bamse og Kylling render rundt oppe på Island.. De leder efter ASKE...

På vejen hjem fra arbejde begyndte det at regne, hvor min skarpe kollega, som jeg kører med, sagde: "Det må da være støvregn det her"!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-04-10 18:13

THYFON:

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-04-10 18:36

Når man har fødselsdag, og solen skinner, så har man været sød.
Når man har fødselsdag, og det regner, har man været en skidt person - men når man har 70 års fødselsdag, og der kommer en askesky, så ryger man alså for meget, MARGRETHE...

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 23-04-10 15:58

fint, har I flere? Thyfoon: Faktisk betyder Reykjavik røg-vigen elller røgbugten!
Jeg giver først points i morgen..

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-06-10 08:58

Citat
Jeg giver først points i morgen..

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-10 16:05

Det fan'me en laaang dag

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-06-10 16:13

Påske?...Mon ikke det har noget at gøre med...Lang-fredag?

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 08-06-10 16:20

Undskyld. Jeg havde faktisk glemt det, så du får dem for påmindelsen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-06-10 16:32

Så for den da, nu skylder jeg pia 50 af de stærke

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-06-10 16:50

Klaudi: Vent til Lang-fredag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-06-10 16:59

Jep, så er der løbet renter på