/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Tjekke script ift. IE8
Fra : kondivand
Vist : 471 gange
25 point
Dato : 22-04-10 16:00

Findes der et program, der kan tjekke om ens hjemmeside indeholder script, som ikke er foreneligt med IE8?

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 22-04-10 16:13

Det ved jeg ikke; men du kan vil bare teste det med IE8, og hvis du ikke selv har denne browser, kan du jo anskaffe den eller få en ven, der har den til at gøre det.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 22 point
Dato : 22-04-10 16:25

I det hele taget er det en god ide at have de forskellige browsere indstalleret på sin komputer så man kan teste sine hjemmesider og scripts.
Jeg har selv de mest brugte browsere indstalleret, så det er nemt at teste, og de fylder ikke særligt meget.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 17:55

Du kan jo prøve om det virker i IE8 så finder du hurtigt ud af om det virker i IE8.

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 05-05-10 15:22

Tak for svaret bentjuul.