/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Ekstern skærm på ATI HD 5165
Fra : Marc88
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 22-04-10 12:09

Som overskriften siger: Er det muligt at koble en ekstra skærm til - altså er kortet stærkt nok?

Det har 1 GB hukommelse.

Ved godt de fleste kort kan trække en ekstra skærm, men har flere gange oplevet at det "hakker" på den eksterne skærm.

Til Refi: Spar mig for dine ligegyldige svar.

Mvh Marc

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-04-10 12:23

Hvis skærmen hakker kan det være fordi at opdateringshastigheden på skærmen ikke er hurtig nok.

Citat
Til Refi: Spar mig for dine ligegyldige svar.

Spar os venligst for ligegyldige bemærkninger der intet har med spørgsmålet at gøre, hvis du er utilfreds med os brugere kan du bare blackliste os.

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 22-04-10 12:31

Okay, så det er nærmere skærmvalg end grafikkortvalg
der er afgørende?

Jeg skal gerne kunne sætte den til en projektor uden problemer.

Citat
Hvis du er utilfreds med os brugere kan du bare blackliste os.

Tak, det var jeg ikke klar over. Det er så hermed gjort.

Citat
Spar os venligst for ligegyldige bemærkninger der intet har med spørgsmålet at gøre,

Undskyld du læste 8 ord forgæves. Men som der stod: "Til Refi" ikke jer andre

Mvh

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-04-10 12:33

Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 7
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 16

- det vrimler med hjerneblødninger i dag...

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 22-04-10 12:34

Tak for dit nyttige svar.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-04-10 12:36

- velbekommen...

Kommentar
Fra : karus

Dato : 22-04-10 12:49

Citat
Til Refi: Spar mig for dine ligegyldige svar.

Det var dog den mest ligegyldige kommentar der findes

Du har jo blacklistet vedkommende

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-04-10 12:55

Citat
Undskyld du læste 8 ord forgæves. Men som der stod: "Til Refi" ikke jer andre
Du er nok en af de brugere som jeg vil undgå fremover..........

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 22-04-10 12:56

Citat
Det var dog den mest ligegyldige kommentar der findes

Du har jo blacklistet vedkommende

Skrev det jo før jeg vidste man kunne blackliste. Smarte

Kommentar
Fra : karus

Dato : 22-04-10 13:00

Du blacklister da bare samtlige kandubrugere

Så kommer der ikke flere dumme kommentarer

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 22-04-10 13:14

Jeg synes bare det er vanvittig irriterende, at man stiller et spørgsmål. Det kan godt være det er dumt, men man spørger fordi man ikke ved det.

Så får man en mail om, at nu er der en der har svaret. Man tænker "super, nu kan jeg måske få løst mit problem". Men nej, det er som sædvanlig en eller anden der synes det er sjovt at spamme spørgsmål med lige gyldige indlæg.

Igår spurgte jeg om nogen vidste hvordan man fjerner widgets fra sin HTC HD2.

Til det skrev folk, at jeg kunne læse i manualen. Det ved jeg godt man kan, men jeg stod og skulle bruge et hurtigt svar. "Kandu.dk - Vejen til en hurtig løsning" - Den holder vidst ikke helt.

Jeg håber I får lidt en fornemmelse for hvorfor jeg er lettere irriteret. Har ellers før haft rigtig gode oplevelser med hjælp fra eksempelvis Manse9933.

Alt i alt kunne jeg bare godt tænke mig, at folk svarede på spørgsmål, hvis de tror de har en løsning.

Det var alt fra mig. Gider ikke mere mudderkast.

Til andre der kunne have svar på min oprindelige spørgsmål: Svar endelig

Mvh Marc

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-10 16:53

Hvis dit skæmkort har to udgange kan det trække to skærme.
Forusætning er den rigtige driver til kort og skærm og der er instillet rigtigt.
Stationære comp. kan køre med 2 eller flere skærmkort hvoraf det ene godt kan være indbygget.

Godkendelse af svar
Fra : Marc88

Dato : 22-04-10 21:41

Tak for svaret Eyvind.