/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Screen beans
Fra : pifo
Vist : 2965 gange
100 point
Dato : 21-04-10 15:37

Jeg mangler nogle af de søde små tændstiksmænd, også kaldet screenbeans. Jeg har fundet disse: http://freepages.misc.rootsweb.ancestry.com/~nielsp/233/clipart/scrbeans/htm/index4.htm
men jeg vil gerne have fat i et større udvalg. Er der nogen her, der kan hjælpe mig med det?

Accepteret svar
Fra : jtj45

Modtaget 50 point
Dato : 21-04-10 16:38

http://office.microsoft.com/en-us/clipart/results.aspx?qu=screen+beans

de har 16 sider, men godt nok 1 side mindre end du selv har fundet, men måske nogen andre..

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 21-04-10 16:39

hooov...så lige de har mange flere end de 16 sider, der er jo flere kategorier og vælge imellem..

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 21-04-10 19:25

Tak jtj45, så vidt jeg kan se, så er der mange gentagelser af dem, jeg selv havde fundet. Jeg kan dog se, at der er nogle ekstra på den side, du har fundet.
Måske findes der et sted, hvor man kan købe dem? Jeg behøver ikke at finde de gratis, men leder bare efter et meget større udvalg.

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 07-05-10 11:34

Tak for svaret jtj45.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 07-05-10 21:24

det var så lidt da..