/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Oversættelse fra tysk.
Fra : piaskov
Vist : 895 gange
200 point
Dato : 20-04-10 22:16

Hej og god aften.
Hvem kan lige oversætte dette for mig ??
Citat
Rahmen aus hochwertigem UV-beständigen Luran S.
Einfache Montage. Für Einbau waagerecht oder senkrecht. Eine Verschraubung von außen ist nicht mehr nötig.
Der Ausschnitt wird als Füllung wieder eingesetzt.
Für Wandstärken von 23 bis 35 mm. Werksseitig ist die Serviceklappe bereits mit einem Schloss und einem
FAWO - Schließsystemzylinder ausgestattet.
Das Design ist dem der Dometic Seitz-Fenster angepasst.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-10 22:23

En googleoversættelse... er det en aircon??

Sgu en dårlig oversættelse

Ramme lavet af høj kvalitet UV-resistente S. Luran
Nem installation. Til montering vandret eller lodret. En kirtel udefra er ikke længere nødvendig.
Afsnittet bruges som en fyldning igen.
For godstykkelse fra 23 til 35 mm. Fabrikken er allerede tjenesten dør med en lås og en
FAWO - Schließsystemzylinder udstyret.
Designet er tilpasset de Dometic Seitz vinduet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-10 22:23

Nåå nej det er den famøse luge - med lås

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-04-10 22:33

Citat
Nåå nej det er den famøse luge - med lås

Hvor ku' du gætte det ??

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 20-04-10 22:37

Det hjælper at vide om det er et vindue, en dør eller en låsecylinder det drejer sig om

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-10 22:38

Fordi, det ligesom står her

Serviceklappe bereits mit einem Schloss

Og den ser da ikke helt skeløjet ud, men hva dælen kan den "kirtel" være, og hvad koster den?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-10 22:39

Altså ikke prisen på "kirtlen" men rammen med lås??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-04-10 22:42

Citat
men hva dælen kan den "kirtel" være, og hvad koster den

Prisen er "kun" 1100 for 2 stk. som jeg skal bruge.
Den ene er så på 1000mm.X 305 og den anden er 375 x 305. Det må være nok.
Jeg kan IKKE få den store her i landet der er det største 785 x 325 mm.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 20-04-10 22:48

Rammer lavet af højkvalitet UV-bestandig LuranS.
Let at montere. Montering/indbygning kan foregå både vandret og lodret. Forskruning udefra er ikke mere nødvendig.
Udsnittet bliver genisat som fyldning
Til vægtykkelser/godstykkelser fra 23-35mm.
Fra fabrikken er serviceklappen/lågen/lugen udstyret med en lås og en FAWO-systemnøgle-cylinder
Designet er tilpasset Dometic Seitz-vinduet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-10 22:48

Kan du ikke skrive til sælgeren og spørge ind til "klapperne"... prisen lyder fair nok

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-04-10 22:50

Jeg er i tvivl om Verschraubung...det betyder forskruning når det oversættes, men det er altså normalvis i betydningen "samle-skrue-nuffer" til rør o.s.v.

Nåske der menes hængsler el.lign.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-10 22:55

Dova, du har ret, når man køber "serviceklapperne" er det i bund og grund, en ramme med lås og hængsler der følger med, selve lugen bliver savet ud af campingvognen og det der bliver savet ud bliver sat fast i rammen og hængslet fast i vognen... sådan at man kan komme ind i vognen udefra, i stedet for at kravle rundt inde under spisebordet og sofaen for at finde ting og sager som altid ligger længst væk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-04-10 22:58

Citat
prisen lyder fair nok

Ja den er yderst rimelig.
Citat
men det er altså normalvis i betydningen "samle-skrue-nuffer" til rør o.s.v.

Ja jeg tror det dova og vi har med venners hjlæp før sat en luge i så det går nok.
Men mit tyske er ikke hvad det har været og SLET ikke når det er "teknisk" tysk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-10 23:01

Ved de serviceluger vi har købt, har der fulgt skabeloner med, så er det ingen sag at sætte dem i

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-04-10 23:02

Jeg har smidt linket til forretningen ind i tips.
Håber andre kan bruge det.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 21-04-10 11:22

Tak for svaret dova.
Det var dejligt med hjælp.