/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
hvordan programmere man i c++ builder 3
Fra : rebizu
Vist : 623 gange
20 point
Dato : 05-11-01 21:19

hej jeg er en flinker fyr som gerne vil vide mere om c++ builder 3. jeg vil til at lave programmer og skal så til at lære c++. jeg vil gerne have hjælp til at lære det. jeg er ved at starte et mini firma som skal beskeftige sig med program udvikling i c++. det kommer til at hede "RebSoft software".

hilsen #ReBiZu#

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 05-11-01 22:20

Hvad går dit spørgsmål på? Hvis du vil lære C++, så findes der tonsvis af bøger om emnet, du skal først lære object orinteret programmering, derefter kan du gå i gang med C++ builder 3.

Gandalf

Accepteret svar
Fra : hjr

Modtaget 20 point
Dato : 06-11-01 10:05
Kommentar
Fra : bannebjerg

Dato : 07-11-01 13:31

Køb bogen "Teach yourself Borland C++ Builder 3 in 21 days", der giver en god og letfattelig indføring i C++ Builderen, men kræver at du har kendskab til C++. Når bogen er læst kan du gå i gang med at kigge på eksemplerne der er med når du instalerer C++ Builderen.

Der vil du blandt andet finde et Notepad program som de snakker om på www.udvikleren.dk

Rigtig god fornøjelse.

Bannebjerg

Kommentar
Fra : bannebjerg

Dato : 07-11-01 13:31

Køb bogen "Teach yourself Borland C++ Builder 3 in 21 days", der giver en god og letfattelig indføring i C++ Builderen, men kræver at du har kendskab til C++. Når bogen er læst kan du gå i gang med at kigge på eksemplerne der er med når du instalerer C++ Builderen.

Der vil du blandt andet finde et Notepad program som de snakker om på www.udvikleren.dk

Rigtig god fornøjelse.

Bannebjerg