/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Hvornår kommer Ipad til Danmark?
Fra : ItsGreen
Vist : 867 gange
50 point
Dato : 18-04-10 21:54

Nu er jeg snart træt af at vente. Nogen der ved hvornår den kommer til Danmark?
Jeg skal have den samme dag den kan købes.
P.s. ved man kan købe via ebay og qxl osv. men jeg vil kun handle i en organiseret dansk forretning på gaden eller nettet.

Tak.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-10 22:17

Den er kommet jeg så en side der solgte den i går, den koster cirka 4000 kr.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-10 22:18

Vrøvl jeg har lige set efter, den billigste koster 5.499 kr. og den dyre 6.499 kr.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-10 22:19

Citat
Jeg skal have den samme dag den kan købes
det når du ikke du er mindst en uge for sent ude

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-04-10 23:04

Officielt i slutningen af maj, men lur mig, om den ikke bliver forsinket til et stykke ind i juni.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 18-04-10 23:11

Kommer i ni andre lande
I slutningen af april vil forbrugere i Australien, Canada, Japan, Storbritannien, Frankrig, Tyskland, Italien, Schweiz kunne gå ud og købe begge udgaver af iPad.

Det ser altså ikke ud til, at iPad kommer til Danmark lige foreløbig. I en pressemeddelelse skriver Apple blot, at 'iPad lanceres i flere lande senere på året.'

Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Apple.

Hos den største sælger af Apple-produkter i Danmark, Humac, aner man heller ikke, hvornår iPad kommer til Landet.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/gadgets/article1310597.ece#ixzz0lUMFOUpy

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-04-10 23:19

I øvrigt er der måske noget ide i at vente til 3G modellen kommer et par måneder senere, det er jo lidt trist at stå med en begrænset model

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-10 23:19

Læser i ikke hvad er skrevet den er landet og står som nyhed hos Telebazar den kan købes i tre udgaver, en på 16GB koster 5.499 kr. en på 32GB 6.499 kr. og en på 64GB som koster 7.399 kr.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-04-10 00:44

Nu har menneskeheden ventet 4.000 år på den dims, så der sker vel ikke noget hvis der går 14 dage til.

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 19-04-10 01:01

Hej o.v.n
Jeg tror ikke det er danske modeller de har. Hvis man ser nærmere på deres anmeldelser, så kunne det tyde på at det er fra udlandet de har skaffet nogen. ligesom dem fra qxl.dk

Se her:

http://www.trustpilot.dk/review/www.telebazar.dk

Jeg venter til den officeilt er udkommet og køber hos en mere troværdig virksomhed.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-04-10 08:42

Produkterner fra Telebazar er paralelimporteret, dette er vigtgt at være opmærksom på, da det kan vanskeliggøre en eventuel garantireperation væsentligt

Godkendelse af svar
Fra : ItsGreen

Dato : 19-04-10 10:52

Tak for svaret Nordsted1.