/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Log ind på fremmed pc
Fra : jensviggo
Vist : 1257 gange
50 point
Dato : 17-04-10 16:28

Hvordan logger jeg ind på fremmed pc på min email. (windowsmail)

JensViggo

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-04-10 16:29

brugernavn og password

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-04-10 16:30

Citat
Ubesvarede 3
- Besvarede 71
- Annullerede 65
- Slettede 1
Ialt 140

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-10 16:33

På en fremmed computer bør du bruge web mail, altså læse mails i Internet Explorer
ellers bliver du nødt til at opsætte en konto til dig selv i Windows Mail og slette kontoen efter brug hvis det kun er den ene gang du har brug for den mulighed

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-04-10 16:35
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-10 17:06

Meget forvirrende spørgsmål. Men hvis jeg forstår dig korrekt, så spørger du om du kan logge ind på en andens computer og læse dine mails med windows mail.

Det kan som udgangspunkt ikke lade sig gøre. Din mail oplysninger er jo ikke indtastet på den computer, så det kræver at disse bliver skrevet ind i windows mail på den computer.

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 50 point
Dato : 18-04-10 12:04

Som OVN skriver brug webmail du er jo ikke oprettet på den fremmede maskine, og du ønsker jo ikke dine mails modtages kun på fremmede PC'er så brug webmail så er det "altid" online.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 03-07-10 19:31

Tak for svaret JegErHer.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 04-07-10 13:40

Du er velkommen, selvom det ikke ser ud til det var måden du ønskede det løst på.