/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acer Aspira 5739g laptop
Fra : tararam
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 17-04-10 15:42

Har netop købt denne, men hvorfor er der indbygget Digital TV-tuner supporting DVB-T, men ingen TV antenne ind/udgang. Skal man bruge HDMI stik som indgang.

Disse porte er der også på den. Hvad skal jeg bruge for at kunne se tv med antenne,

3x USB 2.0 ports
1 x lager - eSATA - 7-pin ekstern Serial ATA
1x HDMI™ (High-Definition Multimedia Interface) port with HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection) support
1x Consumer infrared (CIR) port
1x external display (VGA) port
1x Headphones/speaker/line-out jack with S/PDIF support
1x Microphone-in jack
1x Line-in jack
1x Modem (RJ-11) port
1x Ethernet (RJ-45) port
1x DC-in jack for AC adapter

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-04-10 15:52

Side 9 i Quik guide stik 6 er dit antenne stik RF ind....

Det er placeret på højre side af din PC lige ved siden af netværkskabelstiket.

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-04-10 15:52
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-10 15:53

Sidder du med den nye computer? Og tillykke med den den er vist ikke som standard med TV tuner læste lige lidt om modellen: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=502195&view=detailed#ProductTabs den du har købt må være med en anden sammensætning og så skal der være et antenne stik et sted

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-04-10 15:54

Hvor står at der er indbygget tv tuner ?

Man kan formodentligt få modeller hvor der er tv tuner indbygget men det er der så åbentbart ikke i din model.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-10 16:07

Det er der måske alligevel scootergris ejermanden må vel bedst selv vide hvad der er i, hos Acer skriver de at der er TV tuner i udvalgte modeller og Benjamin.Hansen har givet svaret, der både fjernbetjening og et rigt udvalg af antenne adaptere med hvis man køber en af de udvalgte med TV tuner

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 17-04-10 18:08

Benjamin

På min sidder der (hvor der burde være et RF stik) et RJ-11 port, telefonstik fax mm.
Der er intet RF antennestik. for, bag og i siderne.!??
Men jeg kan i menu konfigurere TV- tuner.
Forstår intet.
Der må være sket en fejl.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-04-10 19:13

Hm...
Det ligner prisen for forskellge udgaver af samme produkt.

Kender en der købte PC med Bluetooth i brugsaningen men den var der ikke på det produkt han havde købt...

Hvis du skal gøer noget skal du henvende dig der hvor du købte den, har de sogt dig noget andet end det du har betalt for. Skal du jo bare have dyret byttet, til det du har betalt for.

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 26-05-10 06:59

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-10 16:45

Tak men var det ikke Benjamin Hansen som kom med svaret? Jeg var ret skråsikker på at du ikke havde tv på den indtil jeg undersøgte nærmere