/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
hjælp til min pc
Fra : mrcool36
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 16-04-10 21:05

er der nogen som ved hvor jeg kan hente en driver til audio device on high definition audio bus
det er en fujitsu siemens

Operativ System   Microsoft Windows XP Home Edition

OS Service Pack   Service Pack 3

CPU Type   AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200)

Motherboard Chipset   ATI Radeon Xpress 200, AMD Hammer

Lydkort   ATI SB450 - High Definition Audio Controller
er der nogen som kan hjælp mig da jeg satte mit grafikort til gik lyde væk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-04-10 21:12
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-04-10 21:37

Citat
driveren fra Enheshåndtering

Troede du brugte NOTEPAD = grundet fejl og ANDRE misforståelser.
Har du det godt, ikke din eneste SLÅ fejl = de sidste par døgn.

Kommentar
Fra : mrcool36

Dato : 16-04-10 21:37

ok vil prøve

Kommentar
Fra : mrcool36

Dato : 16-04-10 21:38

smil

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-04-10 21:47

Citat
r der nogen som ved hvor jeg kan hente en driver til audio device on high definition audio bus
det er en fujitsu siemens

Tror jeg vill passe meget på med, hvad du henter_NED
Er du sikke på. at du ikke bare er kommet til at SLÅ et eller andet fra
under LYD og lignende, selv har jeg prøvet turen.

Og det VAR en driver, EN, den lå på en skive der fulgte med.

Kan du IKKE finde den, via PRODUCENTENS hjemmeside = pas på.
------

Tror endda, jeg har den GAMLE (satans) driver liggende endnu.
Men er sg_ i tvivl om dit bundkort kan følge MED.

Ellers skal jeg gerne lægge den på nettet til dig.

Men tror ikke den passer til dig.

Kan bare huske, at den var FANDENS besværlig at finde, da jeg købte et nyt bundkort.
Som sikkrt ikke passer til dit system = ADVARET
Den LÅ på skiven = men ville ikke installere sig___PÅ NOGEN MÅDE

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-04-10 21:49

Citat
Motherboard Chipset ATI Radeon Xpress 200, AMD Hammer

Det jeg tænkte på, mit er bare et ganske almindeligt / BILLIGT der kan næsten det hele.

Kommentar
Fra : mrcool36

Dato : 16-04-10 21:57

hej her det jeg kan se i enhedshåndtering
der er en gul ? andre enheder og nå jeg gå i den
kommer der en gul ? med audio device on high definition audio bus
og så er der en gul mere skærmkort (VGA-KOMPATIBEL)

enheder til lyd er der + i så gå hud far at det virke

for hvis jeg lukke pc ned så kan jeg høre den windows lyd
det er hvad jeg har skrive i et andet forum

Kommentar
Fra : mrcool36

Dato : 16-04-10 22:00

det er en recovery-cd fra fujitsu siemens
og der er ikke den jeg skal bruge så jeg må på nette :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-04-10 22:00

Den der gule spørgsmålstegn højre klikker du på og klikker på Opdater driver, så prøver Windows selv at finde en som kan bruges, husk at sige Ja når der bliver spurgt om der skal søges på nettet

Kommentar
Fra : mrcool36

Dato : 16-04-10 22:22

ja håber jeg kn gøre det det er xp jeg køre med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-04-10 22:45

Citat
det er xp jeg køre med
det er ens med Enhedshåndtering uanset hvilken Windows du har, men hvis du henter en driver fra linket, så se efter at den er til XP

Kommentar
Fra : mrcool36

Dato : 16-04-10 23:08

ja så er jeg her igen nu har jeg fået installer mit grafikort
men nu er min lyd væk

men når jeg gå ind lyde og lydenheder og trykke på den

lydstyrke AIT HD audio rear output
og lydenheder under afspilning af lyd standardenhed AIT HD audio rear output

indspilning af lyd standardenhed realtek HD AUDIO INPUT

under stemme .afspilning af stemme standardenhed AIT HD audio rear output

indspilning af stemme standardenhed realtek HD AUDIO INPUT

under Hadware der virke de alle

hvad skal jeg så gøre snøft

Kommentar
Fra : mrcool36

Dato : 16-04-10 23:13

prøver lige at hente den ned nu og ser om jeg kan få lyde tilbage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-10 00:01

Engang var alt lyd på min computer væk, jeg opdaterede Fra Enhedshåndtering og så lød tale og musik som noget Anders And halløj så slettede jeg lyd driveren fra Enhedshåndtering, efter genstart sagde min XP at der var fundet ny hardware (mit lydkort) og kørte en installering, så var lyden som den skulle være

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 17-04-10 00:05

Din computer hedder noget mere end Fujutsi Siemens? Realtek anbefaler at hente driver fra producenten

Godkendelse af svar
Fra : mrcool36

Dato : 17-04-10 05:58

ja fandt selv ud af det men takker for hjælpe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-10 11:03

Selv tak - godt du fandt en løsning god weekend

Kommentar
Fra : mrcool36

Dato : 17-04-10 21:09

tak ilm