/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kåbe til honda sfx (kom frisk)
Fra : spralle
Vist : 572 gange
40 point
Dato : 30-04-03 21:17

Jeg står men en honda sfx som jeg lige har købt billigt pga. manglende skjolde,
så jeg skriver dette indlæg for at høre om nogen evt. kunne kende til et sted hvor
man kan købe kåbekit til sfx, evt på nettet, til en ikke alt for dyr pris.

Skriv til mig hvis du/i kender til sådanne steder.

mailto Spralleindahouse@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : visitors

Modtaget 40 point
Dato : 02-05-03 18:30

du kan sikkert ringe ind til www.kg-import.dk/ og snakke med dem, de kan nok finde noget...

Kommentar
Fra : spralle

Dato : 02-05-03 19:51

okay... ellers har jeg fundet et andet sted.... men tak alligevel

Godkendelse af svar
Fra : spralle

Dato : 02-05-03 19:52

Tak for svaret visitors.

Kommentar
Fra : Polini

Dato : 03-05-03 11:28

Spralle hvad var det andet sted du havde fundet? står nemlig i samme situation som dig
MVH. Kevin
kevinnielsen631@hotmail.com

Kommentar
Fra : Lostboy

Dato : 13-07-03 17:41

jeg kunne også godt bruge billige skjolde til min SFXér, hvor var det sted..

Lostboy_86@hotmail.com

Kommentar
Fra : mdk1

Dato : 10-04-05 13:27

jeg kan også godt bruge et par billige skjolde, til min sfx, så hvis nogen kender et sted, så skriv venligst til:

mdk_m1@hotmail.com

Kommentar
Fra : brudan

Dato : 10-05-05 21:33

hva hed det sted hvor du kunne finde skjolde til sfx