/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad er det med ham Holger?
Fra : Tonganeseren
Vist : 1542 gange
50 point
Dato : 15-04-10 01:16

Indrømmet! Jeg ved hvem han er, men hvad har han egentlig gjort, når Bent Ballegaard tænder lodret som en Saturnraket, når navnet Holger Jensen dukker op på "fjæsportalen"?
Han har brugt mit fine billede af Bent ballegaard, noget som kun var ment som en spøg, sendt til et foreningsmedlem.
Jeg modtog også engang nogle mails fra Holger Jensen - altså med links til ditten og datten på hans hjemmeside, men derudover aner jeg ikke hvem han i virkeligheden er.
Bent Ballegaard skriver festlige beretninger om et åbenbart ikke afsluttet retsligt mellemværende - Fru Staten og Holger imellem. Hvad har han lavet?
Men lad os nu få en historisk gennemgang af Holgers fortræffeligheder og modsætningen hertil. Prøv nu, Bent Ballegaard, at forholde dig nøgternt til spørgsmålet fra mig. Er der andre som har noget at tilføje, smækker jeg hælene sammen og bøjer mig i taknemmelighed - uden at falde omkuld. Til lejligheden ifører jeg mig skridsikre sko.
Jeg tilbyder kun sølle 50 POING, fordi jeg har været så Satans rundhåndet tidligere i forløbet.

Mvh. Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-10 01:18

Hvordan annullerer man en tråd?? Just in case.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-04-10 06:31

Hvordan annullerer man en tråd?? Just in case
Spørg Knudsen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-10 10:34

He, he - det er nemlig rigtigt - Sandhedsvidnet.

Men igen til sagen:
Bent Ballegaard skriver blandt andet, at Holger Jensen ikke kan mellemlande i Danmark - uden at blive anholdt og smidt i fængseI - for som Bent Ballegaard skriver, Citat Bb1:" Det ved han af erfaring, for han har tidligere slet ikke kunnet rejse ind i Danmark, uden at han måtte forvente, at han ville blive fængslet og det er måske den sag, der har gjort ham til en så bitter mand. Citat slut!
Det undrer mig meget, idet der ikke på noget tidspunkt har været udstedt anholdelsesbegæring på den kjære Holger Jenssen, som Bent Ballegaard kalder Safarihøvdingen. Det er squ en alvorlig sag at sprede den slags rygter, og nu forholder det sig faktisk således, at såvel Bent Ballegaard, DJ og Holger Jensen sagtens kan udtage stævning mod hinanden - på trods af landegrænserne. Det er lidt besværligt, men når DJ og Bent Ballegaard angiveligt hader manden så inderligt, så må det kunne lade sig gøre - sådan med lidt god vilje.

Bent Ballegaard skriver også lidt om noget personfnidder mellem salig Raunkjær og Holger Jenssen - næsten som var det hentet ud af "Brødrene fra Næsbygaard" af tårepresseren Morten Korch. Hvad er det nu for noget

Nu kræver i hvert fald undertegnede vished om sagen. Snuppede Holger Jensen lejlighedsvist Raunkjærs kone, eller lavede Holger en skramme på Raunkjærs skæfte på den dobbeltløbede, som Raunkjær beviseligt havde svært ved at håndtere - eller hyr?

Vi kræver vished !

Hvis Bent Ballegaard vil medvirke konstruktivet, så kan vi sagesløse Kandubrugere få en indsigt af nærmest uanede dimensioner. Tråden er åben - Bent Ballegaard.
l

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-04-10 14:55

Nu har Holger rent faktisk været i Danmark i 2010 for at få målt trofæer op, der har enda været skrevet og annoceret om Nordisk Safariklubs trofæopmåler Sten Breith har stået for opmålingen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-10 15:21

Ja nemlig, og derfor synes jeg også, at der bør sættes fokus på det udsagn, som Bent Ballegaard fremkom med i tråden og Safarikongen.
Jeg kan f.eks. ikke besøge Tongaøerne, fordi jeg engang kom til at lægge an på dronningen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-10 15:22

. . . jeg tror det var dronningen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-04-10 16:19

Tombaneser du ved udemærket godt hvorfor Holger negerhøvding måtte holde sin 50 års fødselsdag i Flensborg...

Med hensyn til at spilde min tid i din tråd, så må jeg skuffe dig. Har fået henvendelse fra hele to forlag og flere enkelt personer, så du skal nok blive orienteret..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-10 16:33

Det glæder mig oprigtigt, Bent Ballegaard. Held og lykke med projektet.

Men nej! Jeg aner ikke hvorfor Holger måtte holde fødselsdag i Flensburg. Har ingen anelse overhovedet - og det er ærligt ment.

Men kom med historien. Jeg kender, som skrevet, kun Holger Jensen fra de mere eller mindre arrige udmeldinger fra nogle få personer - og har modtaget et par mails fra ham vedr. hans hjemmeside. Derudover er han et uskrevet blad i mit bibliotek.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-04-10 18:42

Det er et fantastisk billede der er af bb1 - men hvor køber man den gaffel henne?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-10 18:43

Jeg gaflede forken fra et andet billede.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-04-10 19:54

Tror du ikke bb1 vil sælge den til mig? Jeg vil enormt gerne bruge den når jeg skal på jagt!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-04-10 20:47

Ballerøv din kommentar ligger på linje med et vildsvin til taffel med, med Maersk vdr, dit tidsspilde i Tongas tråd, er du ikke glad for at du en lukket lidt ind i Eq kartellet igen, eller melder du Mufflon i hegn igen.

Dit fantasifoster omkring Holger Jensen, hvad bygger det på, har du haft klovene nede i DLS madkasse da dit forfølgelsesspøgelse er på samme højde, som Holger Jensen i forhold til dem, kom nu frem med galden, ved du noget, har du set noget er der sandruelige vidner omkring dine teeser, kom nu igang din fantast,

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-10 00:15

- har du nu drukket igen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 11:54

Der hersker tilsyneladende en vis afmatning hos Bent Ballegaard, når det kommer til uddybelse af de påstande han fremsatte mod Holger Jensen, og dennes gøren og laden - herunder afholdelsen af en fødselsdag i Flensburg.

Konklusionen må så igen være, at Bent Ballegaard igen spreder uholdbare rygter, man kunne forledes til at kalde dem løgne, og det er så det. Hver enenste gang man "tager fat" i kalorius, så forsøger han at stikke af - eller annullerer den tråd, han selv har oprettet.

Øh! Jeg ved godt at nogen vil oversætte "tage fat i kalorius" på en anden måde, men det må så stå for læserens egen regning.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-10 12:12

Se nu rabler det igen for Tombaneseren - han har sikkert drukket igen.
Han er sur over, at jeg ikke vil spilde min tid på ham,men det er fordi han lyver han ved udemærket godt hvorfor Safarihøvdingen igennem flere år ikke kunne sætte sin fod på Dansk jord. Den sag har tidligere været omtalt i andre fora Hr. Berthelsen...

Jeg slipper under ingen omstændiger heder mit tag i safarihøvdingen,der til burde Tonganeseren kende mig alt for godt..Men det foregår altså på et helt andet plan - hvor han slet ikke kan være med. To af de store dagblade har også henvendt sig, så se, der sker nok noget,med eller uden min hjælp.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 12:34

Bent Ballegaard skrev ovenfor følgende:
Se nu rabler det igen for Tombaneseren - han har sikkert drukket igen.
Han er sur over, at jeg ikke vil spilde min tid på ham,men det er fordi han lyver han ved udemærket godt hvorfor Safarihøvdingen igennem flere år ikke kunne sætte sin fod på Dansk jord. Den sag har tidligere været omtalt i andre fora Hr. Berthelsen...

Kommentar: Jeg aner ikke hvad du skriver om. Det letteste ville være, om du fortalte om sagen, men du ved jo intet - Ballegaard. Du ved heller ikke, hvorfor Holger holdt fødselsdag som han gjorde. Du har bare endnu engang lyttet til en eller anden drukmås - og bliver igen til grind.

Jeg slipper under ingen omstændiger heder mit tag i safarihøvdingen,der til burde Tonganeseren kende mig alt for godt..Men det foregår altså på et helt andet plan - hvor han slet ikke kan være med. To af de store dagblade har også henvendt sig, så se, der sker nok noget,med eller uden min hjælp.

Uha, hvor er du faaarlig - Bent Ballegaard. Næsten som når en loppe erklærer krig mod en vandbøffel.
Men jeg glæder mig til at blive orienteret. Skal jeg gætte? Der sker aldrig en pivende skid.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 12:36

Er der f.h. ikke nogen der ved, hvorfor Holger Jensen holdt fødselsdag i Flensburg!!!!!!!! Er manden sønderjyde eller hyr????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-10 14:25

Nej, han turde blot ikke komme til Danmark, så hans gæster måtte rejse til Flensborg.
Det er sku` fakta Tombe og jeg har jo alle vores tidligere debatter og mails ved du nok, men ærlig talt jeg har sku` andet at lave.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-04-10 14:45

Lige så snart løgneren fra Løsning skal forklare/bevise nogle af de påstande han fremsætter, har han pludselig travlt med alt mulig andet - han er og bliver en naragtig løgnhals som aldrig har kunnet skelne sandhed fra løgn.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-04-10 16:00

Tosser

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 16:27

Ballegaard skriver:
Nej, han turde blot ikke komme til Danmark, så hans gæster måtte rejse til Flensborg.
Det er sku` fakta Tombe og jeg har jo alle vores tidligere debatter og mails ved du nok, men ærlig talt jeg har sku` andet at lave.

Jeg har aldrig drøftet sagen med dig - og jeg har den onde lyne mig ovenfra aldrig læst om happeningen.

Det du skriver er ondsindet sladder og har intet med virkeligheden at gøre. Fydaføjda Ballegaard.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 17:18

Eh øh åh! Bent Ballegaard. Har du aldrig hørt om det politimæssige samarbejde i EU???????????
Hvis Holger skulle være efterlyst i DK, så var han squda blevet anholdt i Flensburg. Tænk dig nu omm mand. Du er igen blevet tørret.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-10 18:47

Hvor gammel er det samarbejde?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-10 19:01

Det nemmeste er at spørgs Negerhøvdingen selv- havde min påstand ikke kunne holde vand,var han forlængst faldet over mig enten på Facebokk eller sin egen hjemmeside.

Tombaneseren og skovarbejderen gider jeg slet ikke bruge tid på,for de er begge fulde af løgn!

Safari Jensen kunne i en årrække ikke komme til Danmark, fordi den danske stat havde lagt sag an imod ham for overtrædelse af aparthait loven - det er den nøgne sandhed.
Tompeneseren kan jo spørge sin advokatven, der hvor han er skriverkal eller politimesteren i Helsingør, som han jo også er ven med, men som ikke ville lave en sag ud af H.H.`skriverier - hvad blev der af den sag tombasneser.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-04-10 19:46

Tosser

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 20:12

Årh, nå det er det du tænker på. Vor Herre bevares os. Det var der squ da mange der blev dengang Anker Jørgensens regime anklagede alle der blot købte en flaske sydafrikansk vin for brud på apartheidlovgivningen.
Nu synes jeg du endnu engang skraber bunden. Her sad jeg og lurede på om han havde taget af kassen eller bollet sekretæren. Det sidste er nok ikke ulovligt, med mindre man ansætter hende i en overordnet stilling.
Hvorfor havner du altid med snyderen i mudderpølen - Bent Ballegård???

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-04-10 21:03

Holger er en flink fyr...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-10 21:30

Det var ikke mig der påstod at jeg var dum. Det var dig selv og du glemte også at fortælle i en anden tråd - hvilket nr. kone det drejede sig om, men det er nu rat med de svigerfædre, som har noget jagt hva????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 21:55

Det var ikke mig der påstod at jeg var dum

Hvad mener du med det? Jeg tror du er ved at blive træt.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-10 22:22

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 50 point
Dato : 17-04-10 09:02

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-10 19:01

--------------------------------------------------------------------------------
Det nemmeste er at spørgs Negerhøvdingen selv- havde min påstand ikke kunne holde vand,var han forlængst faldet over mig enten på Facebokk eller sin egen hjemmeside.

Tombaneseren og skovarbejderen gider jeg slet ikke bruge tid på,for de er begge fulde af løgn!

Safari Jensen kunne i en årrække ikke komme til Danmark, fordi den danske stat havde lagt sag an imod ham for overtrædelse af aparthait loven - det er den nøgne sandhed.
Tompeneseren kan jo spørge sin advokatven, der hvor han er skriverkal eller politimesteren i Helsingør, som han jo også er ven med, men som ikke ville lave en sag ud af H.H.`skriverier - hvad blev der af den sag tombasneser.
---------------------------------------
Nu skal lille Ballegård-Knudsen passe på med sine upassende navne: Det er ulovligt at betegne et menneske i DK som værende "Neger" - spørg din advokatven !
Dernæst kunne det være interessant at få at vide, om der nu igen er lavet et nyt site der hedder "Facebokk ", eller er det som altid med bb1, et fantasifoster ??
Forvirringen bliver bestyrket igen, da bb1 betegner "Tonbaneseren og skovarbejderen" som værende fulde af løgn ! Er "Tombaneseren = Tonganeseren = skovarbejderen" eller hvordan hænger det sammen ??
Om Holger Jensen ikke kan opholde sig i DK hvis han vil, er yderst tvivlsomt - til gengæld er Ballegård-Knudsen ikke velkommen mange steder i DK, hverken som jagtdeltager eller hundefører og det er som salig Poul-Erik Krogen ville have udtrykt det: "Og så er det ikke engang løwn !!"

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-04-10 10:28

Hvis han bare sidder inde i et skydetårn og vinduerne er lukkede, så tror jeg da nok at bb1 er velkommen de fleste steder!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-04-10 12:49

Ja, og hvis det mobile skydetårn er kørt op i højeste position.

I øvrigt må rækværk eller sider på skydetårnet ikke være højere end 80 cm - og det er meget, meget. meget, meget forbudt at overdække et skydetårn. Så er der lukket for kaffemaskiner, hjemmebar og lokum.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-04-10 17:56

Ja det er kun fuglekiggerne der må have tag på – kun jægerne skal være våde.. Det er en gammel sag, som jeg skrev om for snart ti år siden, men det var da medvirkende til, at arbejdstilsynet kom ind i sagen og vi fik lov til at få højere sider.

Så forresten en meget stor buk i dag,men om det lige er hans område jeg selv vælger afgøres ikke før jeg er sikker på, at han bliver i det område. Så jeg må ud og gå en tur igen..
Gæs og skovduer har også travlt, ligesom fasankokkene.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-04-10 20:44

God tur, der ude i bukkeland.
Men lad nu være med at forstyre vildtet for meget.
Alt det "kiggen og nysken" forstyrer meget mere end du tror.

Er det så vigtigt at få en stor 6ender.? Gå dog hellere efter skravlet og få bortskudt noget af det.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-04-10 21:37

Skravlet skydes væk under trykjagterne. Og forstyrelse: Har lige set en god udsendelse fra TV-midt/Vest om vadefugene og her sagde en ornitolog og dem må vi vel tro på, at den menneskelige forstyrelse ikke var det værste. Værre var ræve, mink og rovfugle. Jægerne og jagt blev slet ikke nævnt, nok fordi jagt ikke længere er tilladt på vadefuglene...
Så H.H. min sommer jagt omfatter altid en eller to pæne gamle bukke eller ingen ting..
At så en trafik eller af anden jæger skadet buk skal aflives. Det er sket.
Desuden er der på min jagt,natur stier, hvor der færdes mange mennesker og dyrene de har vennet sig til det. De flygter ikke over hals og hoved. Det gælder også Då og Krondyerne.
Blot folk ville holde deres hunde i snor. Det kan faktisk være et problem.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-04-10 22:15

Tak for svaret Øjenvidnet4.
Der kom jo ikke noget ud af at rejse spørgsmålet, og Bent Ballegaards udsagn viste sig igen at være en pose varm luft - hentet ud af fantasiens verden.
Men tak til alle.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-04-10 23:06

Tak for POING til Tonganeseren

Øjenvidnet4