/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Er du medlem af Dansk Metal eller kender
Fra : Carina76
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 14-04-10 21:52

Er du medlem af Dansk Metal eller kender en, som er ..

Mig og nogle venner søger nogle, som ikke skal med til DHB i år .. Derfor vil vi rigtig rigtig gerne købe jeres/dine billetter ..

Skriv til
CarinaNielsen76@hotmail.com (emnet skal være "DHB Billetter")
eller

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-04-10 21:59

Hvad med at blive hjælper derovre, så kommer du/i gratis ind!!!!

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 14-04-10 22:10

Vi vil gerne ud og se det og være fulde, som de andre .. hehe :P Men ellers godt intiativ .. Tak .. Kunne være, at det blev en mulighed .. hehe

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 14-04-10 23:18

Mig forstår ikke helt, hvad det har med biler at gøre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-10 09:36

Citat
Vi vil gerne ud og se det og være fulde, som de andre

Provokatører.

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 15-04-10 15:16

Eyvind: heh selvfølgelig .. :P

HunSen: og drikke eller hvad ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-04-10 19:15

De flere hundrede kroner det koster for at få adgang til DHB, er utroligt dårligt givet ud, hvis du kun skal med for at ligge i "SPRIT", tænk hvormeget ekstra du kan drikke hjemme, for de penge.
At følge Danmarks Hurtigste Biler, meden ordentlig BØHMAND, er ikke noget der er særligt sjovt. Hurtige bevægelser og en ordentlig SKID, er en dårlig cocktail.

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 15-04-10 20:16

Det er jo selvfølgelig også mest på grund af bilerne, meeeen en bette en hører til når man kigger .. :P

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-04-10 20:38

Så må du love, at du aldrig tager fejl, og får byttet om på det som skal indenbors og det som skal ned i bilens tank, for det smager ikke særligt godt!

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 15-04-10 21:31

hah håber aldrig jeg bliver så fuld .. :P kender du slet ikke nogle, som kender nogen, som kender nogen, som ken........ ?? :D .. du fatter ikke, hvor LYKKELIG jeg bliver så

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 15-04-10 21:45

Citat
du fatter ikke, hvor LYKKELIG jeg bliver så

Bare det ikke er i lykkelige omstændigheder, med en lille bil og trailer?

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 16-04-10 23:36

Jeg mener bare, at det at kigge på biler i en gedigen brandert bare drejer sig om flad underholdning og ikke om teknik eller jura, som heldigvis er indholdet i de fleste spørgsmål her.

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 17-04-10 17:06

HunSen: Nu er det ikke sådan at vi drikker os så lamme, at vi ikke kan gå .. I de år jeg har været til det, har jeg ALDRIG haft så mange tømmermænd, at jeg sov hele dagen lang og ikk fik kigget på, hvad der skulle kigges på ..

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 18-04-10 04:47

Nå, men så held og lykke med projektet.

Godkendelse af svar
Fra : Carina76

Dato : 30-05-10 23:31

Tak for svaret severino.