/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Depression, forhøjt blodtryk.
Fra : ag64
Vist : 1042 gange
160 point
Dato : 14-04-10 12:51

Hej jeg lider af forhøjt blodtryk og depression. Er der nogle gode tips man kan bruge udover piller. Knus.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 170 point
Dato : 14-04-10 13:01

Piller skal du slet ikke bruge. Det er penge ud af vinduet.
Prøv at finde årsagen til for højt blodtryk. Har du altid haft det?
Der kan være mange årsager til for højt blodtryk. Jeg har stadig ikke fundet en læge der kan fortæller hvorfor man har for højt blodtryk. Det kan skyldes arbejde, for meget at se til, dårlig økonomi og spekulationer, jo der er mange ting og dette kan piller ikke fjerne.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : ag64

Dato : 14-04-10 13:05

Tak for svaret hawaii7. Jeg er på kontanthjælp og spekulere meget. Det er bare træls og gå med.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-04-10 13:12

Du bliver nødt til at have din læge "indover" ........... !!!

- men ellers kan jeg nævne (til depression) lysterapi, har set Matas har en model, der er til at købe for rimelige penge....
http://www.lysterapi.dk/lysterapi.php?gclid=CN7trOiFhqECFdE-3godNUKevg
Endnu bedre, gå ud i det rigtige lys !

Ting man kan gøre for at forbedre ens forhøjede blodtryk: tabe vægt, motionere, spise sundt -
ak ja det hænger sammen det hele !

Mvh Christa, der kan se du er ny og derfor ønsker dig velkommen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-04-10 20:31

Prøv og tag i tivoli og køb et turbånd eller bakken.
Det kan godt være det godt lidt og du ikke har så mange penge men det sku nok billigere i den lange ænde.
Du skal prøve de højre ting. De nye med flyverne den er bare sjov og det gældne tårn og rutchebanerne og hvad der ellers er.

Du kan købe et årskort hvis du vil ind uden at betale for entre hver gang.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 08-06-10 13:32

Hvad er din alder.
Man skal være forsigtig har jeg opdaget.
Du kan evt. se hjerneforeningens hjemmeside, for at forhåbentlig at få tilbagevist at blodpropper er på vej. Det er godt med viden.

Kommentar
Fra : peptalk

Dato : 04-02-11 10:25

akupunktur er meget effektivt ved jeg . jeg kender en god en i århus. Mielczarek.dk