/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sjove videoer
Fra : scootergrisen
Vist : 1083 gange
60 point
Dato : 13-04-10 11:53

Jeg har samlet en del sjove videoer på min hjemmeside:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php

Her er nogle af mine farvoritter...

Store problemer med at få scooteren med fra støttebenet :
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php?48

Jeg mangler ord for denne video "Training" :
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php?35

Knallert rap:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php?34

Drenge danser til techno:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php?18

Svensker hop:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php?3

Hvis i kender nogen sjove videoer så skriv gerne linket.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 13-04-10 12:05

HAHAHAHA hvor stor er chancen

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-04-10 12:07

Hey Anne fuck ud af mit hul det er ikke noget der er gratis herinde.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 13-04-10 12:09

Hehe du er sjov, men held og lykke med det. Not.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-04-10 12:14

Fuck nu ud din billige tøjte.... eller skulle jeg sige FREEEEEEEEBEEEEEEEEE

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 13-04-10 12:15

Oki doki, det er iorden du. Men så tag lige en slapper og svar folk ordentligt, hvis altså du har noget orentligt at sige. Så fucker jeg ud nu, hej hej.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-04-10 12:22

Ej kom tilbage det bare lige så hyggeligt. NOT!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-04-10 14:21

Ham her er bare sejjjjjjj

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 13-04-10 16:35

scootergris, kunne man forestille sig at der var nogen der var ved at være trætte af at du bruger kandu.dk til at sprede spam for din ynkelige hjemmeside?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-10 18:53

Citat
bruger kandu.dk til at sprede spam for din ynkelige hjemmeside?

Den bemærkning kunne jeg godt tænke mig at få uddybet???

Hvorfor er den ynkelig??

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 13-04-10 19:01

At siden i mine øjne er ynkelig, er sådan set ikke så vigtigt her, hvis man er interesseret i scootere er den måske relevant. Siden er efter min mening ynkelig fordi designet er tarveligt, siden er bygget over en færdig skabelon, og der er ikke ret meget brugbar information på siden.

Men scootergrisen har oprettet utroligt mange tråde på kandu.dk, der ikke har andet formål end at gøre reklame for siden, dette "spørgsmål" er et af dem, og det er jeg blevet lidt træt af.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-10 19:06

Fun2, benyt dig af chancen for en gang motion.... spring siden over, når du ser den er fra Scootergrisen

Forøvrigt har kandubrugerne været taget med på råd, vedr. hjemmesidens opbygning, og alle involverede synes den endte med at blive ok

Citat
og der er ikke ret meget brugbar information på siden

Man skal krybe før man kan gå, og siden er stadig under opbygning

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-04-10 20:35

Citat
scootergris, kunne man forestille sig at der var nogen der var ved at være trætte af at du bruger kandu.dk til at sprede spam for din ynkelige hjemmeside?

Ja og de kan jo vælge at lave være med at læse det jeg skriver

Citat
siden er bygget over en færdig skabelon

Nå... hvor kan man downloade den skabelon ?
Kan du fortælle mig hvad skabelonen hedder eller hvem der har lavet den eller fortæl mig bare noget som helt overhovedet om den skabelon.

Citat
Men scootergrisen har oprettet utroligt mange tråde på kandu.dk, der ikke har andet formål end at gøre reklame for siden, dette "spørgsmål" er et af dem, og det er jeg blevet lidt træt af.

Hvis du er træt af det hvorfor læser du det så når jeg skriver noget nyt ?
Du kan jo se brugernavnet på dem der har oprettet indlæget.

Ja jeg jeg laver reklame for min hjemmeside fordi jeg gerne vil have der kommer en masse folk derind og hjælper med at lave den bedre...

Dette indlæg har til formål at få flere sjove scooter videoer på hjemmesiden hvis du skulle have overset det.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 14-04-10 01:20

Det lader til at alle synes at det er helt i orden at man bruger kandu.dk til spam, man kan jo bare finde et andet sted at opholde sig...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-04-10 02:10

Citat
Det lader til at alle synes at det er helt i orden at man bruger kandu.dk til spam, man kan jo bare finde et andet sted at opholde sig...

Så find du dig et andet sted.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-04-10 12:45

Jeg er enig med Nordsted, vi har hjulpet scootergrisen med den hjemmeside. Og jeg synes den er god, der er mange muligheder for kommunikation.

Han er sikkert ikke webdesigner, men hvor mange er det?

Jeg kunne ikke selv have lavet sådan en hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 14-04-10 13:29

Ikke den bedste billedkvalitet

Drengerøve

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-04-10 20:43

Okay de ikke lige haha sjove det var mere sådan nogen jeg mente men det kommer med alligevel.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-04-10 21:01
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-04-10 07:56

De er tilføjet nu undtaget den i lav kvalitet da det ikke ser så godt ud i større format.
Prøv lige og se den her :
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/uploadede_filer/stiv_og_paa_gris.gif

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-10 07:59

Ha ha, hvor mange oktan er den gris på

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-04-10 15:24

Så der tilføjer en del nye videoer:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php

Istedet for kun at have sjove videoer og kun scootere har jeg valgt og tage flere videoer med med motorcykler og videoer som ikke nødvendigvis er sjove.

Håber i kan lide dem.

Se for eksempel dem med "Ghost rider" de vilde.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-10 15:36

Jeg prøvede lige at se en tilfældig af de der Ghost riders...jeg så nr. 4, og jeg må indrømme jeg synes ikke der var noget ved den, eller også har jeg ikke forstået den??

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-04-10 16:11

Nordsted1 > Nej hvis du kun så nummer 4 så fatter du nok ik så meget fordi du skal have set de andre film for at forstå nummer 4.

Prøv og se alle dem der hedder ghost rider og se om du ik syns det vildt.

Du kan jo starte med :
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php?78

Han skal køre fra stockholm til uppsala som er 68 km på under 15 minutter.

Det vil sige han skal køre 272 km/t igennemsnit i myldretiden for at nå målet.

Motorcyklen er begrænset til højst at kunne køre 299 km/t som du af og til kan se på speedometeret.

Syns du ik det vildt ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-10 16:24

Fuldstændig hovedeløst vildt.... havde der været bare en uopmærksom mobiltalende billist imellem,havde han ikke selv kunne gå ind i kirken i afsnit 4

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-04-10 16:46

Kom nu vi skal ha noge flere videoer...
De behøver ik være sjove og det må gerne være med motorcykler jeg har besluttet så der kan komme flere videoer med.
Bare det har et eller andet med scooter, knallert, motorcykler eller noget i den stil at gøre.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 19-04-10 18:57

Små Scootere til små Scooter-Piger

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 19-04-10 19:11

Beach Boys : I get around (on one weel)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 04:43

De er hermed tilføjet.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 20-04-10 08:51

På grund af Scootergrisen og hans Forum er jeg kommet til at mindes "The Scooters":

http://www.nkbooking.dk/?IId=404&EId=31

De er drøn gode !

Bl.a har de flere gange været i Woodstock, indre by, København.

Der er jo også en USA band ved navn "The Scooters"

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 10:26

the scooters.... er de ik tyske og synger rockerbilly på engelsk ?
tror jeg har hørt dem i jørn demylius radio program men kunne ikke finde dem på youtube.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 20-04-10 11:36

Nej da !

De er russere som synger på kinesisk, med det lyder japansk.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 20-04-10 11:40

Minder lidt om disse, bare Jerry Lee Lewis på japansk og Elvis på urdu eller farsi

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 20-04-10 13:38

Jeg har ikke kigget dit materiale igennem - du ved også bedst selv om det er en genganger fundet.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 20-04-10 13:50

Jeg ved så ikke lige, hvorfor jeg ikke kan kopiere denne her fra youtube ?
High Rollers Weekend Las Vegas 2009

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 14:07

Det ved jeg heller ikke er det den her du mener ?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 20-04-10 14:19

Ja det var den......
Findes der også træf for scootere i DK ?

Selvom jeg ikke har et tohjulet køretøj nu, så smitter din entusiasme af - og du får mig til at sidde og glo på diverse scootere.

P.s En gang i mine unge dage, kørte vi på knallert til Hamborg
der var langt, det var tider.......

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 14:22

Her er samme møde i 2010 der er sat på i marts så det vist ik så længe siden.

Sådan nogen træf burde der også være i danmark.
Der er også nogen danske videoer men dem jeg har set er altid nogen fra racer baner og ligende.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 14:33

Jeg kunne sagtens finde på at køre langt på scooter det eneste problem er at jeg får ondt i røven fordi affjedringen på min scooter er alt for hård.

Der er nogen her fra speedmeet som er fra danmark.
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php?95
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php?94
Det så bare på en lukket bane de køre. Det da også fint nok men kunne være sjovt og køre i flok ligesom dem der køre ud til bakken på motorcykel eller noget.

Der er også denne her med elektriske scootere fra holland til københavn ved klimatopmødet vist:
http://www.youtube.com/watch?v=BtBqHrBi9ok
http://www.youtube.com/watch?v=n8aFrIHb5tE
http://www.youtube.com/watch?v=G60HelJgS5Q

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 20-04-10 15:01

Lige et spørgsmål der trænger sig på, efter at have kigget på alle de scootere...

Hvorfor er man gået over til udelukkende at bruge så små hjul ? er det ikke tosset i forhold til køreegenskaber og sikkerhed - jeg mener motorcykler har da heller ikke små hjul... ?

- og minicyklen i sin tid, var da også kun en kortvarig dille - der kører ingen i dag.

SORRY det er ikke en sjov video...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 15:37

Tja hvis der var nogen scootere med store hjul så ville folk måske købe dem men der er kun meget få modeller med store hjul.

10 og 12 tommer er mest almindeligt.
Min Kymco Super 8 har 14 tommer hjul.
Aprilia scarabeo har 16 tommer.
Sachs Saxy har 17 tomer.

Giantco og PGO er de mest solgte og de har så vidt jeg ved allesammen 10 tommer eller 12 tommer.
Jeg ved ikke hvordan de har små hjul og hvorfor dækkene er så bredde...

Jeg ved ik hvor meget dæk størrelsen har med sikkerhed at gøre.
Men jeg kan godt forstille mig det har noget med km/liter at gøre.
Men et stort 20 tommer hjul er måske nok mere retningsstabilt end et på 10 tommer... det tror jeg nok.

Man kan sige at den måde motoren og motorblokken er lavet på det sætter en grænse for dæk størrelsen med variatoren fordi det ikke er kæde på.

Det kan godt være at man er gået væk fra kæden over til variator og der har man så skulle have mindre dæk fordi eller ville motorblokken blive for lang.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 19:51
Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-05-10 04:12

Tak for svaret Nordsted1.