/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
internet butik
Fra : maler-fidusen
Vist : 1988 gange
50 point
Dato : 13-04-10 10:19

er der nogle herinde der har købt hos easypix.eu? er de til at stole på?
ved ikke om denne katagori er "korrekt" havde ingen ide om hvor jeg skulle skrive det....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-10 10:26

Her er hvad der menes om det firma.
http://www.trustpilot.dk/review/www.easy-pix.eu
Jeg kender det ikke selv.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 13-04-10 10:48

Ja - det har jeg læst,, men alle kan jo gå ind og lave en profil - man er jo ikke cpr-valideret på trustpilot -- så firmaet kan i princippet selv fiktivt gå ind og lave "positive" anmeldelser.. ?? derfor ville jeg spørge om nogle selv - personligt havde handlet der og havde erfaring med dem?
ampel24.dk kan man f.eks slet ikke komme i kontakt med. shopping24 har fået 1 RIGTIG dårlig anmeldese - men er det samme firma som easy-pix.eu? når man går på deres side står der jo shopping24??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-10 11:57

Tja - alle kan jo skrive dårligt og godt om et firma uden at det behøver at være rigtigt.
Noget jeg lige studsede over, er at de ikke har nogen "rigtig" adresse.
International Internet Trading GmbH, Postboks 14

Men du må nok lige vente på en som har købt hos dem.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-10 14:44
Annuller spørgsmålet
Fra : maler-fidusen

Dato : 16-04-10 17:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Jeg havde håbet der var en der faktisk havde handlet der, men ak og nej :=(