/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Bang & Olufson
Fra : gwh
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 13-04-10 00:50

Hej jeg har fået en brugt vægtelefon mrk. Bang & Olufson Beocom er der nogen der ligge inde med en instruktion og kan give mig en "opskrift" på hvordan jeg skal indkode/ gemme telefon nr .på den ?
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-04-10 01:18

Citat
vægtelefon mrk. Bang & Olufson Beocom

Og KOM ENDELIG ikke at sige, at det drejer som om dit MÆRKE

???????

SOM ER = hvad
De har sgu da lavet så mange vægholdte, så _ mindre INFO kan sikkert ikke bruges = tilnoget som helst...........

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-10 01:28

Hvis du kan bruge en 'Engelsk' udgave,
kan du downloade den her som PDF fil:
http://peecee.dk/upload/view/238224

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-10 01:30

Hmm, hvis der som på deres bordtelefon er en MENU-tast kan Du prøve at bladre igennem den.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 13-04-10 03:56

Citat
Og KOM ENDELIG ikke at sige, at det drejer som om dit MÆRKE

???????

SOM ER = hvad
De har sgu da lavet så mange vægholdte, så _ mindre INFO kan sikkert ikke bruges = tilnoget som helst...........

Tak for det svar, jeg havde "sgu" da skrevet mere, hvis jeg viste mere ik, det er, hvad der var af oplysninger på selve telefonen, det var jo ligesom årsagen til mit spørgsmål.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 13-04-10 04:09

Tak til EA_HS for linket, det var det der satte mig på sporet, så jeg kunne finde manualen, endda på Dansk til Beocom 1401 som jeg også fandt ud af, at telefonen hedder og jeg har fundet ud af ,hvordan jeg gemmer tlf. nr nu.
Tak til LuffeA ,godt forsøg på hjælp, men Beocom 1401 er ikke med display og meny.
Mvh. gwh

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 13-04-10 04:15

Tak for svaret EA_HS.
mvh. gwh