/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
undersider med one.com
Fra : webgun
Vist : 1451 gange
200 point
Dato : 12-04-10 19:19

Jeg har lavet en hjemmeside på one.com. men jeg kan godt bruge nogle undersider, men jeg kan ikke rigtig finde ud af det. Jeg skal også have lavet nogle faneblade på hovedesiden, som linker til undersiderne.
Er der nogen som kender webcreator og som kan forklare mig hvad jeg skal gøre, sådan punkt 1,2,3.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-04-10 19:23

Jeg kender ikke rigtigt webcreator, men jeg har en side hos one.com.
Du skal lave en mappe på serveren, f.eks. hallo, så har du automatisk en underside hallo.mig.dk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-04-10 19:39

Hvad mender du med underside?

Som BertelBrander kan du lave en mappe på dit site, kan give undersider.domæne.dk eller domæne.underside.dk

Men under side kan jo også være www.domæne.dk/underside

Hvad er det du vil lave?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-04-10 19:55

Så hvis du vil lave en ordentligt hjemmeside så vil jeg anbefale dig at gå på biblioteket og låne bøger om det.

du kan prøve at bruge one.com's online support hvor du kan chatte med en supporter men jeg ved ikke om de vil hjælpe dig med at lave din hjemmeside det tror jeg ikke. Men de kan måske give et link til hvor du kan læse hvordan man gør.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 12-04-10 21:31

Citat
webcreator

De tager penge for skidtet, ´osse´´

Med (under sider) mener du vel BARE at linke til noget andet, du har på din side.
ELLER mener du et UNDER-DOMIAN,? det kan du oprette på siden hvor du ? BOR
Hvis de understøtter SUB_domian´s

Har en masse gode foreslag, MEN.
Skal du lave det så alle kan se og bruge det.

http://www.websitex5.com/en/ og så er den på DANSK
Alt hvad du behøver for en PÆN side, den har ALT + PAYSITES/ netbutik,
hvis du føler trang til at sælge noget....?

PM og den er din..?
.

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 200 point
Dato : 12-04-10 21:32
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 12-04-10 21:35

Med FTP upload, nemmere bliver det ikke
du kan lave en PRO´s side på under 10 minutter.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-04-10 01:15

Lukker for svar...

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 18-04-10 17:07

Tak for svaret DISKEN_revised.
Jeg fandt ud af det via hjælp menyen på one.com