/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nedetid
Fra : fun2
Vist : 1190 gange
200 point
Dato : 12-04-10 17:16

Så er Kandu oppe igen, er der nogen der har savnet den?
Det kunne være rart med en forklaring...

Kommentar
Fra : gril

Dato : 12-04-10 17:24

ja bøh hvad sker der

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-04-10 17:26

Ja det har jeg faktisk, men samtidig følt en vis befrielse for nogle af de plageånder som altid vil være i sådanne fora!

Men det har så ikke haft den store betdning, for så kunne jeg nå en del ude i haven istedet!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-04-10 17:29

Det har jo været "næsten" som at tage en kold tyrker, ingen kandu i 3 dage,
det må i squ aldrig gøre mere

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-04-10 17:30

Nej, vi var på en lille forårsferie...

Har kandu været nede i flere dage?
Så er enten blevet ryddet op eller der er kommet ny effektiv ledelse...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-10 17:36

Citat
Så er Kandu oppe igen, er der nogen der har savnet den?
Det kunne være rart med en forklaring...

En forklaring på hva' ???

1.) En forklaring på hvorfor kandu har været nede?
..eller:

2.) En forklaring på; ..om der er no'en der har savnet 'den' (... den ??? ..sådan har jeg nu aldrig før hørt dette forum omtalt ..he he )
..eller:
3.) En forklaring på om HVORFOR man har savnet 'den'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-04-10 17:42

@Molo, det med "forklaring" gik mest på hvorfor voksne mennesker sidder og undersøger om kandu er oppe eller nede, når det er forår og solen skinner...

Nogen forklaring på hvordan et site som kandu.dk kan være nede flere dage i træk, får vi nok ikke fra "teamet bag kandu.dk"...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-10 17:44

Jeg har ikke rigtigt haft tid til at savne kandu, men det var da mærkeligt at man ikke bare kunne logge ind og se lidt engang i mellem

Jeg tænkte nu mest på, om kandu nu overhovedet ville komme til at kører igen, og tænkte så på, jamen hva nu med alle de skønne kandu'er, både hjælpsomme og morsomme, nogle føler man jo at man kender,... det ville have været et savn ikke at ha jer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-10 17:49

fun2 -> Vi er, gætter jeg på?, mange, rigtigt mange 'gamle' brugere, som sikkert blot sidder og tænker: Nu igen ...??? Tjaeh...

Nordsted1 -> Hvis du bl.a. har haft undertegnede i tankerne?
Citat
det ville have været et savn ikke at ha jer

Så ..i lige måsen
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-10 18:02

Jow Molo også dig

Oki, træerne vokser ikke ind i himlen, nu fik jeg ikke mail til dette indlæg

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 12-04-10 18:29
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 12-04-10 18:31

Citat
Så er Kandu oppe igen, er der nogen der har savnet den?

Kandu, er OPIUM for proletarerne.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-04-10 18:47

Jeg nød faktisk (de første 2 dage) at nu slap jeg for alt det bøvl på Kandu, men også jeg tænkte på alle de dejlige mennesker jeg har mødt på kandu, og så ved jeg ikke hvem de er. Kan ikke finde ud af om de er raske og glade. Eller om de er syge, hvis de ikke kan fortælle det på Kandu.

Det var helt befriende at tænke på at et par kanduer har jeg en mailadresse på, så dem mister jeg ikke forbindelsen med.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-10 18:48

Severino...................
Citat
Men det har så ikke haft den store betydning, for så kunne jeg nå en del ude i haven istedet!

Hvis jeg kan lægge Kandu ned i nogle flere dage....................kan du så lige fixe min lille have.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-04-10 18:57

En tynd måde at orientere på, kun via et tip. Ikke alle læser tip.

Hvad med en officiel meddelse: Kære kandu brugere.

>... eller der er kommet ny effektiv ledelse...
Så nok ønsketænkning

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-04-10 19:05

For at være meget ærlig- ja, så savnede jeg Kandu.dk

Som Nordsted skriver :

Citat
Jeg tænkte nu mest på, om kandu nu overhovedet ville komme til at kører igen, og tænkte så på, jamen hva nu med alle de skønne kandu'er, både hjælpsomme og morsomme, nogle føler man jo at man kender,... det ville have været et savn ikke at ha jer

Jeg "sys" at der har været mange gode tråde, hvor der har været plads til skøre og sjove indfald.

Det er til forskel fra andre ekspertfora. ( Eksperten.dk som er mest med IT eks.) Så indimellem at man har fået løst en udfordring eller har hjulpet til et sted, så har der været god humor.
Selvfølgelig har der også været de trælse tråde- men de er sgu´ også de andre steder.

Nå- det var bare det jeg ville sige -- Hej

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-04-10 19:32

Nå jeg troede de havde lukket på grund af de mange "idioter" der er kommet her.

hawaii7

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-04-10 19:38

Citat
Nå jeg troede de havde lukket på grund af de mange "idioter" der er kommet her.

ja, man kan jo undre sig over at nogle har været her i næsten 5 år

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-10 19:39

Tak for kaffe

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-10 19:41

Tak kandu.dk for orienteringen om nedbruddet jeg er meget tilfreds med sitet og nyder det - og så er det helt frivilligt at være her - jeg opdagede først i formiddags at sitet var nede, så jeg har ikke nået at savne det, desværre.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-04-10 19:56

ja jeg har savnet kandu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-10 19:56

Ja smuller54 - vi er et par stykker der har været på Kandu i mange år.
Vel har vi været her i nogle år, men jeg vil hellere kaldes for småtosset.
Emesen - min første profil startede 23-10-2002

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-04-10 19:58

Citat
Vel har vi været her i nogle år, men jeg vil hellere kaldes for småtosset.

Ja, den er jeg med på- det er nødvendigt- og hvis alt går vel, får jeg måske også en lang anciennitet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-04-10 20:12

Jeg kan sagtens finde andre steder at skændes med folk

Accepteret svar
Fra : Asbjørn2

Modtaget 200 point
Dato : 12-04-10 20:53

Citat
Så er Kandu oppe igen, er der nogen der har savnet den?
Det kunne være rart med en forklaring...

Ja for hulen, hvor har jeg savnet Kandu - har vel prøvet at kalde op 20 gange hver dag /aften.
Gad vide om der har været ild i serveren, om den har været oversvømmet eller om det bare er noget gammelt bras. Lidt mere information ville være dejligt.
Mange har fået lavet en del havearbejde i stedet for Kandu, og en smule fik jeg da også, men her i området har der været så koldt og blæsende at man alligevel også kunne finde ud af at komme inden for igen.
Velkommen tilbage Kandu-server.

Hilsen Asbjørn2

PS. Det må I aldrig gøre igen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-10 21:34

Jo...KanDu er fin at have i baghånden, når man roder med eet eller andet man ikke har helt fod på
hvad der foregår... så har jeg altid fået kvalificeret svar på det jeg har spurgt om,
ligesom jeg vel indimellem har hjulpet her og der.
Jeg er nu ikke så tit herinde som i begyndelsen(03 eller 04 var det vist) KanDu havde en opiumsagtig måde at fange mig på .
Dennegang havde jeg ikke opdaget at KanDu havde været nede, modsat i begyndelsen, hvor der ikke gik mange minnutter før jungletrommerne havde ramt mig med nervøse trækninger til følge.
Jeg fik så lægebehandling, og er faktisk næsten helbredt.
Der er stadig en hel del af de "gamle" herinde, og det er da altid forfriskende at læse hvad de skriver, og selvfølgelig også at sige hej til.
MEN nu jeg er her, er der måske èen der kan fortælle mig hvordan man cracker TDC's
musik, så man kan spille den andre steder end på PC'en, jeg mangler nemlig penge, og har tænkt mig at brænde forkellige CD'er, og har regnet ud, at det kan give en god fortjeneste, men jeg kan godt fortælle jer,I kommer på arbejde, den kode har de lavet godt, og Pirate Bay er også nede,
(ja ja ,jeg kender godt det nummer med at skifte IP nummeret) men med W7 går der også noget galt, så mon ikke jeg skal vænne mig til at være lovlydig ahh så galt går nok ikke
................................Hilsen.............
................Keldd...................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-10 21:39

Jeg har TDC musik på en USB pen - som til tider skal snakke med TDC for at forny musiktilladelsen.
Jeg kan så kun spille musikken på den pen.................jeg har ikke prøvet at hive musikken ud.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-10 21:49

Eyvind
Så langt er jeg også kommet, men heller ikke mere, det er nok også
godt nok at have det på PC'en, men jeg har lidt bekendskaber der har det lidt tungt med computere, så de må tage sig lidt sammen, selvom det nok bliver et sejt træk.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-10 22:07

Keldd... hvorfor ikke bare finde musikken på www.youtube.com og hente vidoerne og converterer om med dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-10 22:33

Jo tak Nordsted, men nu tager det for lang tid, hvis jeg skal klippe og klistre for meget, jeg skal bare ha' musikken, og den har jeg jo i flot kvalitet fra TDC, mine såkaldte bekendskaber, må
tage sig sammen, og komme efter det.
Men hvad, nu er det forår, den bedste tid på året, så lad os trække vejret efter den sure vinter,
godt forår allesammen.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-04-10 01:23

Der er da ingen problemer med TDC musik, bare man har det rigtige værktøj (program) selvfølgelig gratis og lovligt, om mp3 musikken så er lovlig efter min behandling er en anden snak

Jo Kandu og især jer brugere har været savnet lidt, det er forår og godt vejr så jeg overlevede

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-04-10 01:28

Havde det været ANDRE såkaldte Forum´s
Så bruger/ ne fandme fået HELE 1 uges karantæne.

Så fatter ikke hvad problemet egentlig ER.

Denne side er gratis at benytte = ???
----
Men lige noget der SLÅR MIG er moske manglende reklamer/ indtægter.
Sikkert nogen der er PIST over DEM, eller ikke får FLERE kunder, til selskaberne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-04-10 08:20

O.V.N.
Det er jo lige det jeg spørger efter, som du har fundet.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-04-10 12:06

Få nu mundvigerne vendt opad Keldd så vil jeg lige så stille hviske at programmet hedder drm removal selv om vi ikke må hjælpe med ulovligheder på Kandu så må jeg vel godt afsløre et navn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-10 13:52

Citat
bare man har det rigtige værktøj (program) selvfølgelig gratis og [B]lovligt[/B]

Citat
selv om vi ikke må hjælpe med [B]ulovlighede[/B]r på Kandu

Hvordan hænger det sammen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-10 14:31

Jeg tager klart afstand fra den slags programmer.......................virker det godt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-10 16:33

Iøvrigt... hvis 'savnet' sku' bli' for stort en 'anden gang' ..så:
Lad være med at slette cookies og midlertidige internetfiler..

Vælg så i IE8's menu :

Værktøjer ..og undermenuen: Arbejd offline

Så kan man altid læse sidst besøgte side igen ...igen ..og ..igen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : fun2

Dato : 14-04-10 01:17

Det er på tide at få afsluttet denne, tak for alle bidrag.
At det blev Asbjørn2 der løb af med point, er rent tilfældigt.