/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Pingvinjagt
Fra : Flash77
Vist : 558 gange
30 point
Dato : 06-04-10 23:12

Hej alle jægere! Er der nogle gode steder i Danmark hvor man kan jage pingviner?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 40 point
Dato : 06-04-10 23:17

Der vader en del rundt på Tenerife.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-10 23:18

Nu er det sgu lige før jeg går i våbenskabet og får gjort noget ved dig... din povokatør

Hygger du dig?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-04-10 23:43

I ZZOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-04-10 23:49

Ja, i ZOO, og skyd endelig rigtig mange, for så varer det s'gu da dejligt længe inden vi hører fra dig igen.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-04-10 23:49

Citat
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-10 23:18

--------------------------------------------------------------------------------

Nu er det sgu lige før jeg går i våbenskabet og får gjort noget ved dig... din povokatør

Hygger du dig?

Tjooooo

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-04-10 23:51

Citat
Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-04-10 23:49

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, i ZOO, og skyd endelig rigtig mange, for så varer det s'gu da dejligt længe inden vi hører fra dig igen.

Jeg tror jeg vil skyde dem med min elefantriffel - jeg har altid hørt at det er bedst at bruge et kraftigt våben!

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-04-10 23:55

I Danske Bank er der en del.
Sparegrisen er nemlig afskaffet.
Vælg dog en bank i de små byer,
så tager det nemlig længere tid inden politiet når frem.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-04-10 00:10

Prøv og søg på Google om Flash

http://www2.trydeath.com/

Du skal vær velkommen til at trække 10-20 fra

Prøv ved næste spørgsmål at være lidt mere seriøs - det fis du har leveret indtil nu er ved at være lidt trættende, for at sige det mildt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-10 08:26

Citat
Prøv ved næste spørgsmål at være lidt mere seriøs - det fis du har leveret indtil nu er ved at være lidt trættende, for at sige det mildt.

Åh Asbjørn, det kan du da ikke mene det er da forfriskende at se i en jagttråd, hvor der altid er personfnidder... vi kan jo bare hoppe ud igen --- det kan så blive dagens motion

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-04-10 09:19

Citat
Er der nogle gode steder i Danmark hvor man kan jage pingviner
De fleste pingviner i DK findes i og omkring loger.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-04-10 13:15

Citat
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-10 08:26

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Prøv ved næste spørgsmål at være lidt mere seriøs - det fis du har leveret indtil nu er ved at være lidt trættende, for at sige det mildt.

Åh Asbjørn, det kan du da ikke mene det er da forfriskende at se i en jagttråd, hvor der altid er personfnidder... vi kan jo bare hoppe ud igen --- det kan så blive dagens motion

Der er aldrig personfnidder i jagttrådene - kun saglig debat!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-04-10 14:54
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-04-10 21:11

Ved det næste regeringsbal hos dronningen er der også mange pingviner.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-04-10 21:38

Der er nok for dårlige skydeforhold ved dronningen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-04-10 21:47

Kan du ikke agere statue?

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 07-04-10 22:25

Pingvinernes naturlige levested er det allersydligste Sydamerika - og så Sydpolen. Det er ret dyrt at tage til Chile så, du bliver nok nød til at tage en tur over Østersøen. Prøv evt linket her: http://www.polsk-jagt.dk/

God jagt!

Klemme2006

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-10 22:40

Citat
Der er nok for dårlige skydeforhold ved dronningen

Det ved jeg da snart ikke, Green peace kom da til gallefest under Cop 15............skal du ikke også ha' lidt spænding

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 19-04-10 21:08

Tak for svaret Eyvind.

Det gør der så ikke længere! Nu ligger de i fryseren!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-04-10 21:40

Det passer ikke helt. I byen Puerto Cruz på tenerife er der en papegøjepark og der går pingviner inde i et stort kølerum hvor der drysser kunstig sne nedover og pingvinerne stiller sig ind under den dejlige kolde sne.
Det er underligt når der udenfor er ca. 25-30 gr.

Der er skudsikre ruder.