/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
ArcSoft Dvd Slideshows
Fra : Rytterknaegten
Vist : 592 gange
499 point
Dato : 06-04-10 22:03

Hej Derude.

Håber på lidt hjælp: Køber ovenstående Dvd slideshow,flere mener ikke der er brænderprogram i dette, men bruger allerede installerede brænderprogram? Feks. nero eller andet der er installeret i pcér når man køber den.

I mit tilfælde er nero et jeg selv har installeret. udover det der var i pcén.

Er der nogen der ved hvordan man indstiller brændehastigheden til dette program?

Er det nero der brænder, hvor stiller jeg saa hastigheden?

Har haft problemer med afspilning, der "hakker", flere mener det er fordi den brænder for hurtigt.

Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-04-10 22:09

Når du har valgt det der skal brændes, og køre over i Nero, så kontrollere den skiven og bestemmer den maximale hastighed for netop denne skive, så kan man vælge en lavere hastighed.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 06-04-10 22:13

Hej servino-
Saa enkelt er det nu ikke.
Når du har fået lagt musik ind, og klar til at brænde får man ingen oplysninger om hvad eller hvem der brænder, endsige mulighed for at indstille hastighed.
Mvh John

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-10 22:41

Lige før du klikker på "burn" er der en pil ude til venstre, hvor du får mulighed for at stille på hastigheden.
Dog kan din DVD godt låse hastigheden og så får du ikke muligheden.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 06-04-10 23:43

Hej Eyvind.
I omtalte program er der et felt: write speed, og der er kun mulighed : AUTO
ingen ting om hvilket program der brænder? Det er det der er problemet, AUTO kan være et vidt begreb.
ER, der brænderprogram i ArcSoftSlideshow, eller!!!!!!
Man ser ikke skyggen af Nero eller andet program når man skal brænde skiver.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-10 23:57

Det er længe siden jeg brugte det Arcsoft program til at lave små film og sende pr mail.
Så jeg kan ikke huske hvordan der blev brændt DVD

Men som min nuværende pinnacle, kan den vel gemme i DVD format som så kan brændes.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 07-04-10 05:30

Prøv at undgå ’ArcSoftSlideshow’,.. og brug i stedet Nero,.. det virker fint,

her er en kort demo af hvordan det ser ud i Nero,

først ’trækker’ du dine fotos ind,
http://peecee.dk/upload/view/236850
derefter ’trækkes’ lyden ind i lydsporet,
http://peecee.dk/upload/view/236851
herefter vælger du hvilken brænder du vil bruge, (hvis du har flere muligheder,)
http://peecee.dk/upload/view/236852
til sidst vælger du hastigheden,.. (fra 1X – Max,) afh. af medie,
http://peecee.dk/upload/view/236853

brænd ved lav hastighed,… (ikke Max)
og sørg for at din PC, er fri for virus, spy/malware,. og ny- diskfragmenteret,
prøv evt Normann Malware Cleaner, den er effektiv,
http://www.norman.com/support/support_tools/58732/

hvis du ikke har Nero,.. eller ikke kan finde det,..
kan du Fx downloade programmet her,
http://www.afterdawn.com/software/cd_dvd/burning/nero_free.cfm

ellers er der masser af andre gratis brænderprogrammer på nettet.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 18-04-10 23:24

Desværre har jeg indnu ikke fået svar på hvad brænder der bruges på arc softprogrammet?
Mvh
rytterknægten

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 499 point
Dato : 19-04-10 11:57

Hvis det er denne udgave du har så har Arcsoft selv et brænderprogram indbygget.
http://peecee.dk/upload/view/239470/full

Jeg har på denne computer kun Arcsoft photoimpresion og når jeg trykker på slideshow kommer det billede med prøveversion. programmet fulgte med et eller andet jeg har købt.

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 25-04-10 00:19

Tak for svaret Eyvind.