/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
vedr separation
Fra : huelya87
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 06-04-10 21:44

Hej jeg har et spørgsmål hvis man har været separeret før, og havde en måneds tid tilbage til man var skilt, og hvis man lukket sagen, men vi fandt ikk sammen eller noget lignende.. men vil gerne søge separation igen, starter man så forfra eller vil der være en måned tilbage, da vi ikke har været sammen i de perioder??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-04-10 21:52

Hej.
Du starter helt forfra.
Den gamle seperation er jo annuleret.
Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 06-04-10 21:58

Nåå okay tak for svaret, men jeg har fået af vide hvis man ikke har boet sammen vil vi ikke være forhindret for det.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-10 22:00

Nu har du spurgt et par gange, men er åbenbart stadig i tvivl. så hvorfor prøver du ikke en gang for alle at ringe til statsforvaltningen og spørger der??

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 06-04-10 22:05

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 07-04-10 04:59

Hvis man flytter sammen igen,eller har sexuelt samvær indenfor 1 år fra Separationsdato BORTFALDER Separationen.

Og så er det forfra.