/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
TDC mail problem blokering
Fra : ferik
Vist : 596 gange
500 point
Dato : 06-04-10 18:29

jeg har sat Windows Live Mail, op på min datters computer,
jeg havde lidt bøvl med at få det til at virke, jeg sendte flere mail,
de er så gebyndt alle at komme retur,
nu kan kan jeg ikke sende mail til mine kontakter med TDC mail adresser,
heldigvis har de fleste skiftet væk fra TDC
jeg får denne besked
http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=14922
jeg har mailet til TDC, men det har de ikke svaret på det
? hvad skal jeg gøre,
få mine venner til at skifte TDC ud med et andet firma, eller andet forslag

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 06-04-10 19:05

Citat
hvad skal jeg gøre,

Ingenting - prøve igen senere...

Hvis ikke I har fast IP-adresse - slut for router (går ud fra I kører trådløst) - så "genererer" du en ny IP..

Fejlen skyldes

ENTEN:
1. flere der forsøger at logge på mailserveren samtidig (med samme IP)
2. I har fået tildelt en IP der er blokeret (kan skyldes flere ting)
3. I forsøger at sende til en blokeret adresse...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-04-10 21:40

REFI hvordan generer en ny IP adr

Hvis ikke I har fast IP-adresse - slut for router (går ud fra I kører trådløst) - så "genererer" du en ny IP

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-10 02:33

Det er ikke nok at slukke routeren, det er modemet som henter fra internettet og den som skal slukkes, måske natten over eller mere er du heldig så er det nok at slukke og tænde igen efter få timer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-10 08:16

Citat
Det er ikke nok at slukke routeren, det er modemet som henter fra internettet

Ja - selvfølgelig - det var en "tanketorsk"

Citat
REFI hvordan generer en ny IP adr

Det sker HELT AUTOMATISK, så det skal du ikke spekulerere over - bare sluk den/dem.....

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 16-04-10 18:38

Tak for svaret refi.
problemet er løst på anden vis