/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billigt snickers, mascot ell. lignende
Fra : klemme2006
Vist : 991 gange
200 point
Dato : 04-04-10 11:21

Jeg prøver i kategorien hus og have, da det nok er her erfaringen ligger.

Hvor kan man købe gode slidstærke (corduranylon) arbejdsbukser med flapørelommer og lårlommer. Snickers, Mascot eller en tilsvarende kvalitet? Kaki selvfølgelig.

Jeg har googlet, men ikke fundet nogle imponerende tilbud.

PS: Fandt disse. Prisen er i orden, men farven ikke. Er der nogen der har erfaringer med det produkt? http://www.prishammeren.dk/shop/dickies-eisenhower-multilomme-1511p.html

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-04-10 12:07

Nej men har arbejdet med folk, som gerne købte ved Harald Nyborg.
http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=30100&Produkt=arbejdst%F8j

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-04-10 15:21
Annuller spørgsmålet
Fra : klemme2006

Dato : 13-05-10 23:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål