/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Efter en Google søgning
Fra : o.v.n.
Vist : 703 gange
200 point
Dato : 03-04-10 23:02

Ja se hvad der skete da jeg ville søge lidt nærmere oplysninger på en af de medvirkende i Barneby på DR tv: http://peecee.dk/upload/view/236027 bare rolig det er et billede i ser, spørgsmålet er om der kan være sket noget med min Ubuntu computer? Jeg lukkede alle pop operne på krydset ingen klikken på OK eller andet.
Nå ja jeg fandt ikke noget jeg syntes var brugbar med Altavista, så jeg ville lige forsøge med den berømte Google, nu varer det meget - meget længe inden jeg klikker på Google igen
God og forhåbenlig computer sikker påske til alle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-10 23:06

Der er ingen billede under linket lige nu, det viste sig at min IP er vist, den slører jeg nu og lægger billedet op igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-10 23:15

Så er jeg klar igen: http://peecee.dk/upload/view/236030 det er helt tydelig en webside som forsøger efterligne Denne computer på en Windows maskine, fjolserne har ikke opdaget at jeg bruger Linux

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-04-10 23:57

Du snakker sgu da et sprog jeg ikke forstår... mon du er overtræt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-10 23:59

Det er vist over din sengetid Nordsted1 hvad er det du ikke forstår?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-10 00:02

Det er da dig der ikke har sat fingrene miljøvenligt på tastaturet, du er jo ikke vant til at bruge google

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-04-10 00:08

Er du da vant til at komme til sådanne sider som den jeg har et skærmbillede af på Peecee så kan jeg godt forstå at der af og til må en formatering til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-10 00:14

Nej min side har aldrig set sådan ud, når jeg søger på Barneby

Synes godt nok der var mange der døde her til aften, men det er vel også billigst i lønninger

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-04-10 03:54

o.v.n. din Troll

Nu lavede jeg lige et par søgninger på Altavista, kan få præcis den samme side frem der.

Men her er hvad Google har at sige om den side du viste os:
http://peecee.dk/upload/view/236069/full

Citat
Jeg lukkede alle pop operne på krydset ingen klikken på OK eller andet.

Altid den korrekte metode, selv om du nok er rimelig sikker da den jo åbenlyst er lavet til windows brugere

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 200 point
Dato : 04-04-10 08:00

Det er netop sådan mange uerfarne brugere bliver angrebet da de klikker ukritisk på vinduet.
Tit er det alligevel inde og maskinen skal renses.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-10 23:10

Tak for svaret LuffeA. det er vistnok rigtigt at uerfarne vil plumpe og klikke forkert, jeg lader billedet ligge og i kan eventuel vise det frem til skræk og advarsel