/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
jeg har problemer med låsen
Fra : ramseytheone
Vist : 1505 gange
50 point
Dato : 02-04-10 17:58

hej jeg er lige blevet den heldige ejer af en peugeot speedfight er der nogen der kan fortælle mig hvordan den indbyggede lås virker og hvor den skal sidde, og der jeg skulle prøve at låse den op knækkede plasikken rundt om nøglen så det røg ind i låsen nogen råd til hvordan jeg får det ud? mvh ram

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-04-10 18:12

Citat
knækkede plasikken rundt om nøglen så det røg ind i låsen

Hvis det er din, bor låsen ud.
Eller pil låsen ud og kom den i en bageovn

og vent på skidtet er brændt af = hvad der lige faldt mig ind,
aner ikke om det virker, men det koster ikke meget.

Kommentar
Fra : ramseytheone

Dato : 02-04-10 18:28

hvordan pille man sådan en ud:o? og ved du hvordan man låser en speed fight?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-04-10 18:48

Du skal da ikke brænde låsen af, plasten vil efterlade rester i den meget følsomme lås.

Smut nu ind til en forhandler og få den sag klaret.

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 02-04-10 19:04

husk der er startspær. uden brok

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-04-10 20:55

smut ind på scootergrisen.dk

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-04-10 20:57

http://www.scootergrisen.dk/

pas på første gang du ser siden, var ved at hoppe ned af stolen_ idag

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-04-10 21:01

Citat
Du skal da ikke brænde låsen af, plasten vil efterlade rester i den meget følsomme lås.

Kommer vel an på hvor lang tid den får 45 - 1 time, så burde alt PBC være aske
om det så skader, tror jeg ikke var spørgsmålet.

Men mærkeligt, at store splinter kan ryge IND i en lås.
Så må du JO VIDE hvor den sidder.
Og den er lige til at pille ud.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-04-10 21:03

Citat
http://www.scootergrisen.dk/

pas på første gang du ser siden, var ved at hoppe ned af stolen_ idag

Mit ZOOM IE8 der ikke passede med sidste år briller!!!!!! beklager.

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-10 22:18

Er det ik sådan her : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/uploadede_filer/boalas.jpg

Prøv og se om du kan suge plastikstykket ud med en støvsuger.

Godkendelse af svar
Fra : ramseytheone

Dato : 03-04-10 00:16

Tak for svaret scootergrisen.