/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Lyd på flash
Fra : james25
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 01-04-10 14:48

Hey !

Jeg har hentet en mp3 flash afspiller som er i højnet af min hjemmeside der afspiller et lille stykke musik.
Denne musik fil er en mp3 som ligger som en sound i library oversigten (Adobe Flash CS3 programmet).
Mit eneste problem er at lyd bliver tydeligt forvringet af at importer mp3en til flash programmet. Er der noget jeg kan gøre ?

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 110 point
Dato : 01-04-10 15:34

Jeg ved ikke om du har mulighed for ikke at komprimere filen, det er der tabet kommer.
Ellers kan du konvertere filen til Flash med Formatoz
http://www.formatoz.com/screenshot.html

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-04-10 15:56

kan du ikke bare have din mp3 fil uden for flash filen.
Også afspille mp3 filen eksternt hvis du forstår.

Ellers må der da være en indstilling hvor du kan vælge hvor god kvaliteten skal være. Måske når du gemmer flash filen kan du vælge hvor god lyden skal være.

Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 02-04-10 23:34

Tak for svaret DISKEN_revised.