/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Åbne et swf i movieclip
Fra : james25
Vist : 559 gange
500 point
Dato : 31-03-10 17:33

Hey !

Hvorfor kan jeg ikke åbne denne swf (galleryxml.swf) i mit tomme movieclip (mc under filen test.fla)
Det burde være rimelig simpelt men der sker ikke noget.
Her er filerne :
www.jazperlindenhoff.dk/test/kandu.zip

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-03-10 18:57

Ved en test af galleryxml.fla fremkommer en fejl der siger at playerlist.xml mangler.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-03-10 19:29

din test.fla eller test. swf fungerer fint - det er din galleryxml.swf det er galt med, måske fordi du overser nødvendigheden af playerlist.xml, men jeg har ikke gennemgået din fla.

Kommentar
Fra : james25

Dato : 31-03-10 21:34

Undskyld... havde glemt at vedhæfte mapperne. Men problemet er det samme...
Jeg har uploadet mapperne og filerne igen (samme link)
www.jazperlindenhoff.dk/test/kandu.zip

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 31-03-10 23:02

Ret knappens actionscript i test.fla til
Kode
on (release) {
   loadMovie ("galleryxml.swf", 0);
}

Kommentar
Fra : james25

Dato : 31-03-10 23:08

Ja så virker det... Men så åbnes den jo ikke det bestemt sted (i movieclipet) som jeg gerne vil have. Men bare på en ny side ik ?

Kommentar
Fra : james25

Dato : 02-04-10 23:35

Er der nogen der har nogle gode ideér ?

Kommentar
Fra : james25

Dato : 04-04-10 21:13

Hvordan beholder jeg den oprindelige størelse på swf filen.
Når jeg indsætter den overstående kode så blive selve swf dobbelt så stor.
Og da det er et flash slide galleri så bliver billederne ikke særlig kønne af denne forstørrelse

Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 05-04-10 11:38

Tak for svaret bentjuul.