/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg er ny på kandu.
Fra : coccinella
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 30-03-10 10:38

Tænker i på, hvordan i modtager nye ?
Jeg er ikke særlig sart, men undrer mig meget...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-03-10 10:41

Hjerteligt velkommen og god Påske...

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 30-03-10 10:48

Velkommen hertil

Melodi "Jeg er havren"

Det er dejligt du er kommet her
på dette site som er vor moder site
stille spørgsmål skal du bare gør
brug point på alt som du jo bør

Det varmer i vores sind at du er her
Savnet har været stort, men nu du her
Vi håber du vil få et dejligt liv
skål for dig og alt hvad du har kært....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-10 10:52

Citat
Jeg er ikke særlig sart, men undrer mig meget...

nå det gør du, det virker nu som om du kender det hele særdeles godt...

Velkommen JR

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-03-10 10:54

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-10 11:19

Velkommen blandt alle os skøre brugere nogen har paranoia, andre gebærder sig underligt på andre måder, kort sagt har vi alle vores særheder
Citat
nå det gør du, det virker nu som om du kender det hele særdeles godt.
ja det er så en af måderne at byde velkommen på

Kommentar
Fra : coccinella

Dato : 30-03-10 11:20

Hvad er det, der f.eks gør at du Klaudi skriver sådan til mig ?
og hvorfor synes du det er morsomt Stouenberg ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-03-10 11:28

- derfor...

Kommentar
Fra : coccinella

Dato : 30-03-10 11:30

Tak skal du have o.v.n, jeg holder meget af folk med særheder, men kan ikke forstå, hvorfor nogen nye bliver angrebet og andre bliver behandlet med en fantastisk tålmodighed og overbærenhed.
Hvad skyldes det ? et forkert profilbillede eller navn ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-10 11:32

Fordi jeg er sær eller har paranoia, som o.v.n. skriver, er vi nogle underlige nogle, og fordi jeg har set de ? du har deltaget i, der virker det ikke som du er en helt ny og uvidende bruger

Men Velkommen endnu en gang

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 30-03-10 11:33

du vrøvler, måske skulle du gå over til arto, snotunge

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-03-10 11:58

Tja klaudi tror åbenbart du er en vis JR og Stouenberg tror alle er JR.

Brorteil bruger al sin energi på at svine alle til, med teenager ukvemsord, men hvis du bare skriver et lille ord tilbage, så blacklister han dig....... det er kun ham der må !!
HEJ BRORLORT

Måske er alle de tomme profilnavne, der er her på sitet blevet skræmt væk.....

Men her er også rigtig mange dejlige personer

Så bliv her og mød bekendtskab med dem (kan anbefales)

Mvh Christa

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-03-10 11:59

coccinella lyder som en italiensk køkkenpige!
Når man så ser profilen, superbruger på 4 dage, så er det som om at man kan genkende personen bag denne profil, som om køkkenpigen har været her mange gange før, under andre navne.

Vi har aldeles intet imod nye brugere, men dem som kommer igen, igen, igen; hver gang under nyt navn, bare for at stikke en kæp i hjulet på os der hygger os med at hjælpe andre; så bliver man skide negativ!

Husk så også, at dit sprogbrug og formulering, er ikke sådan at lave om på, så det vil afsløre dig!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-03-10 12:03

- og Christa har tjek på det hele, spørg der hvis du er i tvivl om noget... så igen velkommen Marie!

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-03-10 12:11

Tak for tilliden Stouenberg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-10 13:56

Det da godt at vide at hr.christa ved hvad jeg tror, hvis jeg nu ikke selv ved hvad jeg tror,tror jeg nok?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-10 14:00

Citat
men kan ikke forstå, hvorfor nogen nye bliver angrebet
Du er ikke ny, ellers havde du ikke skrevet sådan, og du er endda ikke blevet angrebet JR.
Kom lige med et eksempel hvor en ny er blevet angrebet..... vi må vide hvad det er du ser som et angreb på nye !

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-03-10 14:02

Hold da kæft nu rabler det da for dig, klaudi.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-10 14:09

Velkommen til dig coccinella.

Du er kommet på Kandu på et tidspunkt hvor der er ro efter 1½ års spam og åbenlys irritation fra en bestemt person, som samtidig havde et sted mellem 50 og 100 profiler som han generede med. Efterhånden som Kandu slettede ham så havde han 10 nye profiler.

Nu har Kandu strammet på på mulighederne for at oprette profiler, så nu håber jeg vi har ro. Roen startede i sidste uge, så vi er nok stadig lidt forbeholdne fordi vi er bange for at han er kommet tilbage.

Men vi kan da byde dig velkommen for vi kan se at du ikke udtrykker dig som han plejede.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-10 14:13

Citat
Hold da kæft nu rabler det da for dig, klaudi

Ja, bliver squ nok nødt til at tage dobbelt ration af nerve pillerne

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-03-10 14:17

[CITAT]Ja, bliver squ nok nødt til at tage dobbelt ration af nerve pillerne [/CITAT

Ja gør du det

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-03-10 15:46

Velkommmen til med dit nye navn.
Du er jo gammel her med andre navne.

hawaii7

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-10 18:50

BL herfra med det samme!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-10 21:06

3773 og hawaii7
Hvem mener i at coccinella er? Jeg er seriøst interesseret.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-10 21:54

Prøv med Jørn!

Er det ikke Jørn siger vi pænt undskyld, men metodikken er som den plejer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-10 21:55

Eneste forskel denne gang er at han starter med 100 P. Brugeren kender alt til siden. Er helt ny osv osv..... Er der en klokke der ringer?

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 30-03-10 22:37

Undskyld coccinella, men hvorfor har du ikke travlt med ar fortælle og forklare at du ikke hedder JØRN.
Jeg kan kun opfatte det, som fordi, at du ER JØRN.

Citat
Ja, bliver squ nok nødt til at tage dobbelt ration af nerve pillerne

Klaudi, bestil lige en portion til mig også - får s'gu myrekryb og ryster på hænderne bare jeg hører navnet JØRN.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-10 23:01

Hvis det er Jørn så har jeg brug for et helt glas nervepiller.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 30-03-10 23:01

Citat
men kan ikke forstå, hvorfor nogen nye bliver angrebet og andre bliver behandlet med en fantastisk tålmodighed og overbærenhed.

Så er den psykopatiske landsbytosse på banen igen. Hans retorik sidder lige i 10'eren. Hvordan hule osv skulle en ny vide noget om "angreb og overbærenhed" Det er simpelthen for usandsynligt at denne coccinella på den korte tid skulle have sat sig ind i problematikken med den patologiske idiot Jørn, uden at vedkommende er Jørn. Så smut du bare bessefar... du er spottet igen igen igen igen Du er simpelthen for dum LOOOL

Vi (med få undtagelser) gider dig ikke og Kanduteamet er øjensynlig lige så skide træt af dig og dine over 100 chikaneprofiler. Ellers må vi jo hilse på din familie og din PC

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-10 23:43

Citat
Ellers må vi jo hilse på din familie og din PC

Kors Krumme det må du ikke en gang foreslå, manden bliver paranoid.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 30-03-10 23:55

BLIR LOOOOOOL Han er sgu da skingrende paraniod i forvejen Hvis han tror, at nogen gider røre hans besynderlige familie eller hans rådne PC, så er han sgu da så selvoptaget og paranoid som man kan blive

Sengetid...