/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Olympus Mju TOUGH 8010
Fra : fame
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 28-03-10 20:48

Hej !
Jeg er ved at købe et:
Olympus Mju TOUGH 8010 men hvilket memorykort skal jeg købe?
kortet skal understøtte alle kameraets funktioner. f.eks. 350 grader billeder. Filmoptagelse osv.
Jeg har ladet mig fortælle at det skal være det orginale memorykort, ellers er der funktioner der ikke virker.
Jeg kan læse mig til at der er 2GB. i kameraet, skal der så ikke kort i?. Olympus Mju TOUGH 8010 (den gamle model med 10 megaP) skal have et memorykort i, men skal det nye 14megaP kamera?.

Når man ser på salgshjemmesiderne, kan jeg ikke blive klog på hvilken fysisk kortstørrelse der passer i kameraet.
Er der noget en af jer fotonørder kan fortælle mig om kameraet, som ikke fremgår på Olympus hjemmesiden?.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-03-10 20:57

Hvis du ser denne side, får du lidt flere informationer:

http://www.olympus.dk/consumer/29_digital-camera_mju_tough-8010_tekniske_data_22714.htm

F.eks.:
Hukommelse
Udskifteligt medie SD / SDHC
Indbygget hukommelse 2 GB
Til optagelse & opbevaring 1,6 GB
Kan du se, at du kan benytte SD-kort - enten almindelige eller SDHC