/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Lydudgang virker ikke på ny Mac-Book
Fra : Mike87
Vist : 1166 gange
40 point
Dato : 28-03-10 16:05

Hej..

Min Mac-book som er ca. 4 mdr, kan pludselig ikke afspille lyd i høretelefonerne. Hvis jeg putter høretelefonerne i, fortsætter afspilningen bare i de indbyggede højtalere i Mac'en Jeg har prøvet nogle forskellige som jeg ved burde virke - så det er noget med computeren. Jeg har prøvet at rode rundt inde i systemindstillinger-->lyd - men uden held. Nogen der kan hjælpe?

- Mike

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-10 16:08

Citat
ca. 4 mdr

Citat
så det er noget med computeren

Sådant kan ske - derfor er der 6 mdr. GARANTI

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 28-03-10 16:30

Ja, det lyder som om der er noget galt med minijack-porten, hvor du putter hørebøfferne ind. Tag den hen til forhandleren og hør hvad de har at sige. Hvis den er købt i en butik?