/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
simlåst
Fra : joker138
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 28-03-10 11:47

Hvordan åbner man en sim låst M3 mobil.

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-03-10 12:18

det gør man ved at få koden fra selskabet eller købe en unlock kode gennem en unlocker eller kan den sikker låse op med kabel

men det ville være meget nemmer at svare på hvis du skrev hvilken mobil det drejer sig om

er din mobil over 6 månder er unlock koden gratis hos selskabet den er låst til eller koster det 500 kr

en unlock kode kan typisk købes ve en unlocker til 175-225 kr ca eller den kan låse op med kabel for ca 100 kr

send mig evt en pm så kan jeg sikkert hjælpe dig

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 28-03-10 12:22
Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-03-10 17:09

til Tobster

husk at ved de 2 link du har henvist til virker det kun til gamle nokia telefoner og ikke til nogen nyere nokia alle nye nokia høre til bb5 serien og dem kan man ikke lave koder til via disse programmer og forsøger man får man en unlock koder ikke virker og taster men forkert 3 gange låse mobilen til det låste selskab og den kan kun unlockes med kabel