/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
køb af ny pc
Fra : foxterrier
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 28-03-10 10:52

har 3000 kr./ stationær / færdig bygget/ 3 eller 4 GB ,
vil anvende maskinen til lidt spil, samt foto - microsoft frontpage
- hvad skal der købes ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-03-10 10:57

- med det budget, synes jeg du skal finde en Medion i Aldi...

Kommentar
Fra : foxterrier

Dato : 28-03-10 11:03

Ja, den har jeg også været på udkik efter, men hvor findes der en med eks. Windows vista.
( nødvendigt for at jeg kan bruge mit frontpage pogram )

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 28-03-10 11:28

Du behøves ikke at bruge windows Vista. Du kan gratis downloade Windows sharePoint designer
som erstatter FrontPage og programmet er fuldt kovertibelt, og så kan det også meget mere.
Så køb en Pc med Windows 7.
God fornøjelse.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-03-10 12:42

Glem Windows Vista det var et mislykket Microsoft styresystem, Windows 7 har alle fordelene fra Vista og kører meget hurtigere, et eksempel på en ny computer som er indenfor din prisramme:
http://www.midtdata.dk/hardware_1000177018_produktinfo.html
du skriver "lidt spil" og den her er absolut ikke en spillemaskine, men den kan blive bedre hvis du sparer lidt sammen og engang sætter et rigtigt grafikkort indeni

Kommentar
Fra : Lassepg

Dato : 28-03-10 16:30

Her er et rigtig godt eksempel i din prisklasse:

http://topdata.dk/product.asp?product=6783

Du kan roligt købe ved Topdata, har selv købt der og kender flere som også har og er tilfredse. Og lige meget hvad du køber, så køb med windows 7 !

Kommentar
Fra : foxterrier

Dato : 28-03-10 19:17

Kan i andre sige god for det produkt lassqp henviser til / lasse er den støjsvag ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-03-10 19:25

Læg lige mærke til at der ikke er styre system på den computer lassepg viser, du skal lægge 800 - 1200 kr. ovenpå prisen afhængdig af hvilken Windows du vælger

Kommentar
Fra : Lassepg

Dato : 28-03-10 22:49

^^CPUKØLER ORIGINAL STØJSVAG INTEL^^

Du kan også gå ind i evt ændringer og vælge et støjsvagt kabinet.
Den jeg købte var støjsvag, indtil jeg smed en kæmpe køler i den.
Mht. styresystem, så koster det 800 for win. 7 home premium ved topdata.
Selvom at du skal ligge styresystem oveni, så er det stadig noget af det bedste du kan få-----til prisen.