/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
oversigt over netsteder har ændret sig!
Fra : skingur
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 30-04-03 00:49

Vil forsøge at beskrive mit problem!
Når jeg vil finde noget på nettet plejer jeg bare at skrive i den allerøverste linie, hvor der sædvanligvis er et lille explorer e. Er fint tilfreds med at søge på denne måde, og normalt popper der en side op med et utal af links, hvor adressen står pænt ovenover og der er en god beskrivelse af indholdet, der relaterer til de ord, jeg har søgt på. MEN nu er der kommet et lille grimt drengeansigt i stedet for e´et og istedet for at stå som en fin oversigt står det nu ude i siden, og den første på listen er åben. Der er ingen adresser længere..og jeg ANER ikke hvad jeg har gjort. Jeg vil bare have min gamle fine explorerside tilbage..hvordan???
Før kunne jeg kopiere hele linket eller flere og fx sætte ind i mine kandusvar..det kan jeg ikke længere...HJÆLP!!!
Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-04-03 01:07

Når jeg har skrevet i den øverste linie, hvor man normalt skriver en decideret adresse eller www, deles min skærm ligesom i 2...den ene halvdel er så fx kandu og den anden er MSN søg, hvor den skriver Fandt "mine søge ord"
underneden står der så i overskrifter hvad den fandt.
Og det er bare ikke det jeg vil have!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-04-03 01:09

huraaaaaa MIN KÆRE MAND FANDT UD AF DET!!!!!!!!!!!! (ups...næste spørgsmål...hvordan fjerner man caps lock fra sit tastatur????)

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 110 point
Dato : 30-04-03 01:14

Har du ryddet Oversigten i -> Funktioner-> Internetindstillinger (nederst ??)
Gør man det forsvinder de nemlig i adressefeltet.

Ja det ved jeg sgutte Christina - ang. den MSN - har du åbnet søgevinduet i browseren ( det er den der lille ting "Søg" ved siden af "huset" oppe over adresselinien *G ) prøv at klikke på den - så skulle den der MSN da lukke igen - men det er ikke sikkert - SÅ meget nørd er der heller ikke i mig.

Der foregår eddermanme en del mystiske ting med putere idag *G

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-03 01:15

man trykker på den en gang til *GG

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-04-03 01:16

ja...jesper siger at det der skete med min er i samme genre som din!! Forskellen er så bare at han kunne lave denne her... men...uden i øvrigt at snyde med pointene så får du dem hermed...selvom du holder min mand vågen...jeg skulle alligevel have sovet for længst ..he he!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 30-04-03 01:17

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-03 01:29

Ja det er da osse pisse utroligt at så noget er lovligt Hvor bor de dersens C Media - kunne godt tænke mig at sige dem et par borgerlige ord !!!