/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
priser
Fra : kj
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 25-03-10 15:34

Hvad forskel er på alm. ram og printerram.
Ved nogle printerfabrikater kan man se priser på mere end 7-8000 kr. for 512 mb ram.
Alm. ram i samme størrelse koster nogle hundrede kroner.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 25-03-10 16:23

hvad pokker skal man bruge printer ram til ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-03-10 16:28

Alm. ram sidder i din pc. Printerram sidder i printeren. Derfor sikkert også forskellen på priserne. Se bl.a. her: http://www.eksperten.dk/spm/364699

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 25-03-10 20:45

Kun sokkel, så hvis din printer kan bruge DIMM så er det lige til.
Men de flest printer ligger mere op af Bærbar ram SO-DIMM (en anden sokkel)
Den bedst måde er at lede efter Kingston RAM til din printer, så har du det rigtige data for det gør Kingston meget ud af, og Value Ram fra Kingston er normalt til en fornuftig pris, men ellers har du så de rigtige data og kan så lede efter samme type ram fra anden producent.