/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Godt køb ? Acer til 3500,- hos Fona
Fra : PeterPeter
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 24-03-10 20:47

Hej Alle

Jeg har tidligere fået rigtig god hjælp mht. køb af bærbar herinde - så nu prøver jeg igen ....

Min niece skal have bærbar i konfirmationsgave og jeg har fundet denne:
Acer Aspire 5542G-304G50Mntil [B]3500 kroner [/B](Åbningstilbud hos Fona i Frederikssund)

Specifikationer:
http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=LX%2EPHP02%2E055

Hvad siger I ?? - Vores niveau ligger på 3500 - 4000 -> Findes der noget bedre og billigere på markedet lige nu ???

Tak - og fortsat god aften....

/Peter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-10 21:45

Citat
Findes der noget bedre og billigere på markedet lige nu ???

Næh...

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 24-03-10 21:52

Det er en fin bærbar med Windows 7 og masser af fine finesser og masser af plads på HD'en.
I den prisklassse tror jeg ikke, du finder noget bedre.

Mvh
Joan

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 25-03-10 15:16

Acer er desværre ikke et fantastisk godt mærke efter min mening. Min kærestes Acer har en masse forudindstillede ting på harddisken, der popper og blinker i tide og utide, hvilket i den grad sløver maskinen, der er sløv nok i forvejen.

Ja, de fleste af programmerne er faktisk overflødige, da de findes gratis på nettet og også i Office-pakken og lign. produkter. Til gengæld er Medion (tysk mærke, der fås i Aldi) noget bedre til prisen. Bedre maskinel for pengene og til at regne med generelt. Og billigt

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 25-03-10 18:15

Jeg har arbejdet med både Toschiba og IBM og dem kan man da heller ikke kalde fantastiske, set gennem mine briller

Til gengæld har jeg har haft 2 Acer Pc'er med hhv. Millenium og XP og har for ½ år siden fået en tredie ny bærbar med Acer Aspire (Windows 7). De har alle arbejdet upåklageligt. De programmer man finder overflødige, kan man jo bare lade være med at bruge og evt. helt slette.
Min sidste Acer som jeg altså arbejder med nu, er en rigtig kvik maskine, og der er tilsyneladende ikke det mindste der slower den, ikke for nuværende i hvert fald.

Medion mærket står på min fladskærm og ikke et ondt ord om det, det er barte fint. Selvom der er mange der klager over det mærke, er vi godt tilfredse med det her hos os.
Men med alle mærker er der vel gode og mindre gode produkter, hvis man er uheldig.

God weekend
Mvh
Joan