/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
vedr facebook
Fra : huelya87
Vist : 2376 gange
50 point
Dato : 23-03-10 09:10

Hej er der nogen der ved hvordan man skjuler sine venner på facebook. fra andre mennesker og ikk venner

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 60 point
Dato : 23-03-10 09:35

hejsa.
Det kan man ikke men du kan sætte dem på skjul så de ikke popper op hele tiden.
Ellers er der ikke noget du kan gøre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-10 09:53

Prøv lige at læse denne artikel fra igår, der står om nogle indstillinger alle bør kende

http://ekstrabladet.dk/kup/goderaadom/article1318043.ece

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-10 10:50

Citat
Prøv lige at læse denne artikel fra igår, der står om nogle indstillinger alle bør kende

Ja den har jeg læst....men det har ikke noget at gøre med spørgsmålet.
Man kan IKKE gemme sine venner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-10 10:56

Hvordan skjuler jeg mine vennelister?
Du kan indstille, hvem der kan se din venneliste ved at gå til siden "...
Du kan indstille, hvem der kan se din venneliste ved at gå til siden "Privatindstillinger" via menuen Indstillinger og klikke på "Profil". Hvis du kun vil skjule vennelisten for bestemte personer, skal du blot indtaste deres navne i afsnittet "Pånær disse personer", og bevare de generelle privatindstillinger mindre begrænsende.

Bemærk, at du også vil skulle begrænse denne mulighed under privatindstillingerne for søgning. Næsten nederst i dette afsnit skal du fjerne markeringen af "Min venneliste" for at forhindre andre i at se disse oplysninger på søgeresultatsiden.
http://www.facebook.com/help/?faq=12245

Ovenstående er fra Facebook.... nede i højre hjørne står der - hjælp - tryk på den, og tryk så på venner under - brug af Facebook - så fremkommer ovenstående

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 24-03-10 09:41

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-03-10 09:58

Jeg må nok sige at dit accept af svar ikke er rigtigt--- du kan skjule dine venner, prøv dog at læse hvad FB selv skriver på deres side

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 25-03-10 08:57

Jeg har selv fundet ud af det, hvordan man gøre det venner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-10 09:52

Så hjalp det åbenbart ikke at jeg gav dig en vejledning i pm?