/ Forside/ Karriere / Job / Fjernarbejdsplads / Spørgsmål
10  soeren 0
Hjemme-arbejde fra pc ønskes
Fra : Enigma
Vist : 628 gange
90 point
Dato : 22-03-10 16:44

Er der nogen som ved hvor man skaffe hjemme arbejde fra? Jeg aner ikke hvor jeg skal søge eller noget. Jeg er lige blevet ledig da jeg har været på sygedagpenge i et stykke tid på grund af hjerte problemer og nu kan jeg ikke få forlænget sygepengene længere og har brug for et arbejde på grund af pengene, men da jeg stadig har hjerte problemer, vil det være idealt at arbejde hjemme fra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-10 17:00

Med mindre du kender nogen der kender nogen - så glem det.....

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 22-03-10 17:07

Er du super dygtig til at lave hjemmesider - kan du måske leve af det.
Men intet er nemt, ellers ville alle vel sidde hjemme foran pc'en og tjene penge.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-10 17:13

Alle jeg kender der arbejder hjemmefra, er kontoruddannet og har et fuldtidsjob.

Dette fuldtidsjob giver så mulighed for at personalet engang imellem kan arbejde hjemmefra, altså ikke hver dag.

Jeg følger med i tråden, for at se om andre kan komme med et bud, men jeg tror desværre ikke du finder sådan et job

Kommentar
Fra : Enigma

Dato : 22-03-10 17:18

Jeg er også kontoruddannet og er god til at lave hjemmesider og virkelig god til it og alt der har med video spil at gøre, men der er bare intet at finde hjemmefra. der er selvfølgelig en hel del af de såkaldte pyramide arbejde, men om de rent faktisk virker, det tror jeg ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-10 17:50

Jeg tror - uden at vide det - at det er nemmere at få arbejde med at lave hjemmesider, end at finde et kontorjob

At lave hjemmesider, hedder det ikke webdesigner??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-03-10 18:43

Hej.
Prøv at skrive hjemmearbejde søges i google søgefelt.
Der kommer en masse op.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-10 19:03

De jobs der bliver reklameret med på google, er vist ikke lige det enigma efterlyser

Der findes andre hjemmejobs, men det er fritidsjobs, hvor der f.eks skal samles kuglepenne eller rawplugs... det er der ingen penge i, når først skatten er betalt... og det skal modregnes dagpengene

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-03-10 21:47

Citat
er god til at lave hjemmesider

eksempler?
asp? php? java?

Lidt flere oplysninger vil helt klart hjælpe

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 23-03-10 12:22

Pyramide arbejde, som "enigma" skriver, (også kaldet MLM) fungerer når de er seriøse. Undersøg altid først her omkring lødigheden: http://www.disafo.dk/ Du skal være klar over, at de kun fungerer i begrænset omfang hjemmefra. Som regel skal man ud og besøge kunder og præsentere produkter/services. Du skal også vide, at der kan være betydelige indtjeningsmuligheder her, men at det tager tid at komme dertil - ofte nogle år eller mere afhængig af din egen indsats.
En anden, og måske bedre løsning for dig, vil være internet marketing, hvor du igennem et særligt program tilbyder kunder en løsning eller et produkt. Det kaldes også for "Mail box money" og giver dig en indtjening imens du sover. Har kendskab til nogle muligheder, som måske kunne være interessante for dig.

Kommentar
Fra : Enigma

Dato : 23-03-10 17:23

"ttharald" det lyder rigtig interessant og jeg vil meget gerne høre nærmere omkring det

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 23-03-10 18:50

Enigma, jeg er i England i disse dage, men skriv dine kontaktoplysninger på mail: natron@mail.dk så ringer eller skriver jeg til dig.

Kommentar
Fra : o1pedersen

Dato : 23-03-10 21:15

Det afhænger sandsynligvis af hvilke område du vil beskæftige dig inde for :) , men jeg ville prøve at bruge google i den her situation selvom det ikke er meget hjælp. Ellers prøv at tage ud til virksomheder og snak din sag med dem, og se om det lige er dem

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-03-10 21:22

arbejdet er afsat til anden side nu, sorry men kunne ikke vente mere

Kommentar
Fra : o1pedersen

Dato : 24-03-10 18:48

Citat
At lave hjemmesider, hedder det ikke webdesigner??

Rettelse: Web-integrator :) Fine ord for det hehe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-03-10 19:12

Godt jeg havde sat ?? efter titlen

ps. man skal ikke skrive sin mailadr. her på siden eller andre offentlige steder for den sags skyld, så skriv f.eks natronsnabela.dk der er mailrobotter der opsnapper mail.adr og spammer ejeren af mailen

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 24-03-10 19:56

Tak for oplysningen, Nordsted1