/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg er lige blevet superbruger ?
Fra : Tutsepigen
Vist : 822 gange
50 point
Dato : 21-03-10 17:11

Jeg er som sagt lige blevet superbruger fordi at jeg osse gerne vil kunne lægge tips ud
Men når jeg så vil lægge et tip ud skriver den at jeg skal være superbruger ?
Det skal dog lige siges at jeg har fået de 200 point
Men når jeg trykker "skeiv et tip" siger den at jeg skal være superbruger ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-10 17:14

Jamen du er jo superbruger, så bare prøv igen

Eller må du skrive tippet her - kan næsten ikke vente - for det må da være et godt tip, når du gør så meget for at lægge det ud

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-03-10 17:16

Ja, du er opgivet som superbruger

Prøv at log ud og log ind igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 17:19

Velkommen vi glæder os til dine tips, der er kommet forslag til hvordan men måske skal du lige lukke browseren også, og så prøve igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 17:21

Kom nu med dit første tip, jeg kan ikke sidde her hele tiden og vente der skal nyt vand til akvarie fiskene før der bliver mørkt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 17:23

Klik på en kategori og skriv dit tip: http://www.kandu.dk/groupfind.aspx?mode=tip

Kommentar
Fra : Tutsepigen

Dato : 21-03-10 17:23

Nordsted1
Haha jeg har da et gammlet hus råd jeg ville give om hvide ringe på træ altså borde osv
Og der vil helt sikkert "dukke" noget mere op haha
Så derfor blev jeg superbruger men har prøvet 3-4 gange at skrive det tips
Udenheld haha

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-10 17:26

Genstart din pc.. og tryk så på -- skriv et tip ude til venstre, så må det da for dælen kunne lykkedes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 17:28

Hvis det ikke lykkes ret hurtig med alle de råd du har fået, så prøv at tømme browseren for midlertidige filer og cookies, det er under Sikkerhed og Slet browser data hvis du bruger den gammeldags Internet Explorer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 17:56

Fjern kandu´s cookies - der er ingen grund til at slette andre, så ryger en masse passwords måske også....

Men Kandu´s er nemme at finde - de hedder alle kandu til "efternavn" (der er kun 1 eller 2)....

Den logger dig ind med dem (hvis de findes) - og de er tilsyneladende fra FØR du blev superbruger....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-10 18:46

Fem stjerner for et godt tip fra alle hjælperne. *****
Og en sol

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-10 18:52

Øh - er der nogen som har et godt tip til et nedbrændt bord (uden hvide ringe).
Desværre ringede det på døren midt under forsøget, og hende dørsælgeren var ikke til at komme af med igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 19:26

Spørg din brand forsikring

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-03-10 20:51

Da jeg blev superbruger skulle jeg logge af Kandu og så logge på igen, før det blev registreret at jeg var superbruger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-10 21:09

Granner01... det er jo også lige som derfor vi foreslår at genstarte pc'en og såårn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 21:27

Og problemet er jo løst nu, mangler bare at spørger afslutter spørgsmålet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-10 21:32

Jeg fik først set dit tip nu... måske meget godt for den modige, men er bordet alligevel ødelagt, så lad os bare få lidt fut over det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-10 21:37

Det tip er da oldnordisk, det er da ti år siden det var i flimmerkassen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 21:58

Det var vist før jeg måtte se TV, jeg har ikke hørt om tippet før og kunne måske finde på at prøve

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-10 22:01

Flemming Leth kom med det flere gange, en kendt TV handyman

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-10 22:04

Nahr, det er måske os kun 4-5 år siden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-10 07:56

Øeh... Flemming Leth's råd er nu såvidt jeg kan læse mig til:
Citat
Pletten består af:

Spiritus-pletter på bord (hvide ringe).

Det skal du gøre:

Brug Liberon Ringfjerner og polercreme.

http://ekstrabladet.dk/forbrug/det_ekstra_leth/article259368.ece

Eyvind ->

En bordbrand slukkes nemmest ved at kvæle ilden med et tæppe/en dug ...eller prøv evt. med vand.
Sprit kan IKKE anbefales til dette

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-10 08:57

Citat
Flemming Leth's råd er nu såvidt jeg kan læse mig til

Tillykke med det "klågeåge" så kan du altså læse

Jeg så det nu i tv, havde os lige fået nye briller, måske derfor

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 22-03-10 11:40

Tutsepige jeg så det også dengang og det virker !!!!!

- forskellen på min metode og din er meget lille - jeg tændte ild på faklen (vat og sprit) og strøg derefter hen over den hvide ring og wupti var ringen væk.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-10 19:56

Taler vi om shellak'erede møbler? ( Shellak : http://da.wikipedia.org/wiki/Shellak )

..så findes der et andet gammelt huskeråd: CIGARASKE ..og OLIE

Citat
Tips - fjern pletter på møbler med aske

Hvide rande på et poleret bord kan oftest fjernes ved at drysse lidt cigaraske på pletten og gnide med en klud med møbelolie. Hvis du er ikke ryger, kan du i stedet for cigaraske bruge potaske, som bruges til bagning. Asken indeholder et meget let slibemiddel, som fjerner pletterne.

</KLOGEÅGE>