/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Sprog
Fra : Tuanni
Vist : 249 gange
25 point
Dato : 21-03-10 16:14

jeg vil bare lige høre om der er noget der kan hjælpe mig. når jeg går ind på hjemmesider der er fra asien (koreansk mm) så kan jeg ikke se de tegn som står på siden. (altså hvad der står på koreansk) der kommer bare en masse firkanter frem. er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at ændre det?

Hilsen Annika

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-10 16:40
Kommentar
Fra : Tuanni

Dato : 21-03-10 18:21

kan man eventuelt hente den gratis et sted?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-10 08:03

Nordsted1 -> Sludder

I Internet Explorer 8 gør du således:

Vælg menuen: Side (Alt + i) -> Tegnsæt -> mere -> ..og prøv så det Koreanske tegnsæt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tuanni

Dato : 21-05-10 02:11

bruger mozilla firefox