/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Campingpladser for unge i Europa
Fra : Jon.ViCo
Vist : 1568 gange
150 point
Dato : 20-03-10 18:36

Vi er 3 unge mænd (på 23) som skal på en lille eurotrip her til sommer, og i den forbindelse ville det være rart hvis der er nogle som har erfaringer med campingpladser, hvor der er andre unge i vores aldersgruppe, (og som måske ikke er totalt mørklagt efter kl. 22), som man kunne køre efter.
Størstedelen af turen foregår nok i Frankrig, men også f.eks. Italien, Spanien, Holland, Belgien og Tyskland har interesse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-10 19:04

I dette link, er der utallige campingpladser i Europa

http://www.eurocampings.dk/da/europa/

Der skal være ro på campingpladserne fra ca kl. 23, så måske i skulle vælge en plads nær en by, hvor der er gang i den, i stedet for at søge på pladserne??

Men ellers ved jeg der er mange unge på denne plads på Lidoen i Italien

http://www.danskbilferie.dk/camping-italien-adriaterhavet-marina+di+venezia-priser.html?ErPlads=true&showLeft=true&LAND=mobilhome-telt-italien&DESTINATION=adriaterhavet&PLADSNAVN=marina+di+venezia&DOK_INFO=priser

Men der skal stadig være ro om aftenen, og de mener det alvorligt når de siger det-- de er bevæbnet hvis du ikke makke ret... sådan er det forøvrigt på mange pladser i Europa

Denne plads ved Gardasøen er også alletiders for unge mennesker - og ligger tæt på et diskotek

http://www.campings.com/camping-piani-di-clodia-lazise/?idlengua=11

Kommentar
Fra : blunderbuss

Dato : 21-03-10 00:42

prøv (nok ikke stavet rigtigt) piena de mara, dejlig plads, ligger kun 10 min gang fra calelja, har været på pladsen 2 gange med børn og svigersøn de kom meget sent hjem om aftenen, calelja er kendt af mange Dansker for de vilde fester der foregår, og der er liv på stranden det meste af natten, bliver man kulturel er der kun 3 kvarters kørsel til barcelona