/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
TIM Å
Fra : Harbo21
Vist : 1395 gange
500 point
Dato : 20-03-10 11:16

Hejsa, ville hører om Tim å er et godt fiske sted, og der er nogen som har haft bid, og hvad der er blevet fanget..Ville osse være kanon, hvis nogen som har haft bid, hvad de fangde, og hvad de brugte...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 20-03-10 11:47

Ja godaw då'

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 19
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 37

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 20-03-10 11:51

???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:29

-> Harbo

Når man plejer at annullere, eller at undlade at acceptere svar, risikerer man at ingen gider svare!

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 20-03-10 17:33

Jeg forstår dig ikke lige helt

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 20-03-10 17:37

Jeg forstår dig godt nu, det er fordi jeg har været så dum, ikke at acceptere svar, men jeg kan jo desværre ikke få det lavet om nu, men håber der er en som kan hjælpe mig med denne her...

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-03-10 07:33

Har ikke selv fisket der , men det lyder ikke som det rigtige sted at "fylde fryseren med ørreder "

Et af resultaterne er, at Tim Å, som henter vand fra Spåbæk brunkulslejet, nu er så ren, at der [B]kan[/B] leve ørreder, som er særdeles følsomme over for jern. Før havde åen Danmarksrekord i okkerforurening

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 22-03-10 15:23

Førhen har åen været kendt for heltfiskeri, men det er vidst rigtig lang tid siden.....

Hvad jeg har kunnet læse mig frem til, er der ikke tegn på fisk i åen, af den grund som iham beskriver.

Enten skal du bare prøve lykken (og vaske okker af støvlerne når du kommer hjem) eller, hvis du vil have noget på krogen så kør et andet sted hen ! hvis du nærmest vil have en garanti, så kør til en put and take.