/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
glemt adg.kode til vista
Fra : skolen2400
Vist : 423 gange
300 point
Dato : 19-03-10 14:41

hej er der nogen der ved hvordan man finde adg.kode til windows mail,den har hidtil husket det selv
jeg kan ikkke modtage eller sende.
mvh skolen2400

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-10 14:41

ja da

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 15:12

jow.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-10 15:18

Nu er der bare det ved det at Windows Mail IKKE har nogen adgangskode

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 19-03-10 15:25

Kontakt din mailudbyder og bed om at få nulstillet adgangskoden. De ringer dig så tilbage (af sikkerhedsårsag) og giver dig en midlertidig kode.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-03-10 15:36

Prøv lige først og find ud af hvad det præcist er du mangler en kode til.
Du skriver Vista, du skriver Windows Mail.

Formodentligt er det koden til din e-mail konto du snakker om også skal du kontakte din internetudbyder.

Du har sikkert fået et brev dengang du oprettet det men du kan jo ringe til dem så kan de nok sende det med posten... de skal jo ikke sende til den e-mail når du ikke kan logge ind.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-10 15:49

Ja jeg kigger bare på brevet fra min udbyder, der står min kode til mail kontoen

Kommentar
Fra : PrivateDK