/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
paverpol
Fra : annefj
Vist : 3089 gange
95 point
Dato : 18-03-10 15:49

Er der nogen der har kendskab til bøger, helst på dansk, om poverpol. Eller evt. kurser og forhandlere på Sjælland

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 18-03-10 15:55

Prøv at tage et kig her :

http://kreativguiden.dk/index.php?id=493

Der er lidt henvisninger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-10 16:01
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-10 16:30
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 18-03-10 16:34

Det er vist ikke på sjælland piaskov ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-10 16:51

Citat
Det er vist ikke på sjælland piaskov ?

UPS...det havde jeg ikke lige husket.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-10 16:59

Her er en lille billedserie om hvordan man laver en skulptur

http://www.cchobby.dk/pages/inspiration.asp?ideaGuid=10647

Du kan også købe materialerne der

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 18-03-10 19:03

Det link der er lige oppe over dette indlæg, kan du også bruge til at købe det. Jeg arbejder med det i forbindelse med mine malerier m.m., og du må gerne ringe og snakke med mig om det.

Mvh

A.C.Rosmon
a.c@rosmon.dk

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 19-03-10 12:03

Tusinde tak for alle svarerne. Jeg har set på nogle links. men er lidt forvirret. Jeg har noget paverpol transparant. Hvad er så Wrappers, Paverplast og powertex?
Desværre har jeg ikke fundet et sted her i nærheden (Midtsjælland), hvor jeg kan gå ind i en forretning og købe noget. Kurser holdes jo heller ikke på Sjælland.
Tak allesammen.
Anne

www.gallerinattergal.dk

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 19-03-10 12:17

Jeg anede ikke hvad paverpol var, men efter at have været med på en kigger, har jeg lært det....
- det ser vældig spændende ud